Skip to main content
Vraag

Editing

• June 3, 2025
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoihoi,

Ik had even een vraagje.

Het lijkt me leuk om misschien te proberen te gaan editen. Dingen zoals videogames en series/films.

Weten jullie misschien waar ik goeie clips weg gaan halen voor de edit? En dan voor netflix en youtube en hoe zit het met videogames? 

Ik probeer een beetje een nieuwe hobby te vinden, dus ik zou een antwoord echt heel erg fijn vinden!! Ik kon het namelijk zelf ook niet echt ergens anders vinden.

Weet iemand toevallig ook of editen makkelijker is op telefoon of laptop?

Alvast bedankt

-xxx- JMB

2 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

100% laptop. Anders gebruik je die Capcut shit :) 

Wat wil je precies gaan editen? Je kan ook proberen er goed in te worden en dan op FiveM of een ander platform je skills te verhuren. 

Veel liefs

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3

Hoihoi,

Ik had even een vraagje.

Het lijkt me leuk om misschien te proberen te gaan editen. Dingen zoals videogames en series/films.

Weten jullie misschien waar ik goeie clips weg gaan halen voor de edit? En dan voor netflix en youtube en hoe zit het met videogames? 

Ik probeer een beetje een nieuwe hobby te vinden, dus ik zou een antwoord echt heel erg fijn vinden!! Ik kon het namelijk zelf ook niet echt ergens anders vinden.

Weet iemand toevallig ook of editen makkelijker is op telefoon of laptop?

Alvast bedankt

-xxx- JMB

miss via CapCut als je een beetje weet hoe het werkt kun je in delen werken, clips toevoegen, online clips toevoegen en allemaal van dat soort dingen

wat wil je precies gaan editen waarom je dit wilt weten?

liefs, K <3