Dubio: wat kies jij?

  • 23 August 2023
  • 11 reacties
  • 107 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey Allen!

 

Ik weet niet of dit leuk is, maar ik omdat ik niet zulke goede vragenlijsten kan bedenken, doe ik dit maar😉Misschien maak ik ook nog wel een keer een gewone vragenlijst🙂

Als je één van deze 2 opties moet kiezen, welke kies je dan:

Elke dag minstens 4 uur muziek luisteren.

 

Of…

Elke dag minstens 15000 stappen zetten.

 

 

Thx,

Jesse

 


11 reacties

De stappen.  Ik hou ook best van muziek maar 4 uur vind ik een beetje lang en bij de stappen kan ik mijn honden meenemen dus win win.

Reputatie 7
Badge +12

Ik denk dat ik zou zeggen allebei, lopen is gezond, en muziek luisteren is voor mij op elk moment van de dag rustgevend, en als ik dat dan lekker combineer… heerlijk! En ik kan altijd steggelen door op mijn plaats stappen te zetten, 15.000 stappen zijn 15.000 stappen, dus niet dat je een rondje moet lopen. Of telt dat niet @Jesse_6567 ? 😉 Nee hoor, ik zit je maar in de maling te nemen, ik ben in een goede bui. (Al ben ik nu wel nieuwsgierig naar je antwoord.)

Ik vind het best wel leuk zo een lekker korte vragenlijst, geen problemen mee hoor!

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, als ik echt moet kiezen tussen deze twee dan zeker weten het lopen!  Doe ik nu al graag dus dat is voor mij wel de juiste keus haha.  

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +8

Ik kies de 4 uur muziek. Als ik ga tekenen vind ik muziek luisteren heel fijn.  Anders is het zo stil en dan kan ik slecht focussen op mijn tekeningen. Plus ik doe echt lang over tekeneningen dus het is toch niet ofzo dat ik nu langer dan normaal muziek zit te luisteren. Ik moet dan wel Spotify premium kopen want ik ga niet 4 uur muziek luisteren plus de onnodige hoeveelheid reclames die erbij horen. 

Reputatie 7
Badge +7

Hm... Leuke vraag xD! Ik denk dat ik voor lopen ga! Lekker gezond en ik vind het leuk om het te doen:) Muziek luisteren is ook great, maar tenminste 4 uur lang? Tja, niks voor mij! Dan krijg ik sowieso zo'n vervelende oorwurm :((! @Jesse_6567, Beantwoord je hem ook eff? ;) Ben benieuwd hihi!

Liefs xxx Banaantje<3

Ik denk dat ik ook voor de 15000 stappen ga @Banaantjeeee !😊

Muziek luisteren vind ik ook leuk, maar 2uur per dag is wel de max.

Reputatie 7
Badge +11

100% muziek!! Ik haal met gemak 5 uur per dag!

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Jesse_6567, ik zeg muziek! Muziek luisteren vind ik leuk maar dat kan bij veel dingen. Bij klusjes, bij tekenen (autowegen want ik kan niks anders tekenen), bij huiswerk (niet bij leren natuurlijk). Ik ben team muziek luisteren! 🎵🎵🎵

Groetjes, @Monkeyboy69

Reputatie 5
Badge +2

4 uur muziek luisteren, muziek is mijn leven

Hey ! Ik ga ook voor het lopen. Hoewel ik muziek geweldig vind en @Monkeyboy69  zijn redenering goed kan volgen. Het is ook mooi dat iedereen er weer anders in staat 😍 

Asky XxX 

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik ga voor het lopen. maar dan doe ik wel oortjes in met muziek ! 😉

Knuf Tover X

Reageer