He jongens wat als er een meisje in jullie team komt en jullie moeten douchen na de wedstrijd wat doe je dan?
He jongens wat als er een meisje in jullie team komt en jullie moeten douchen na de wedstrijd wat doe je dan?
Gewoon douche. Schaam me nergens voor. Zolang ze niks met me wilt doen doe ik ook niks haha
Bedankt voor je reactie
Ik weet als voetballer dat als een meisje of meerdere meisjes meedoet/doen (prima zaak trouwens!) dat ze zich dan gewoon in een aparte kleedruimte mogen omkleden en ook douchen. Daar word echt voor gezorgd. Eventuele mooie verhalen over gemengd etc heb ik nog nergens gehoord laat staan gezien. De KNVB heeft daar vlgs mij ook richtlijnen en protocollen voor.
Liefs, Tover xxx
Gewoon douche. Schaam me nergens voor. Zolang ze niks met me wilt doen doe ik ook niks haha
En wat bedoel je met zolan
g ze niks met mij wil doen doe ik ook niks
Ik heb tussen jongens gevoetbald een paar jaar omdat ze me te goed vonden voor de meidenteams, maar overal is een aparte kleedkamer hoor.
Ik heb tussen jongens gevoetbald een paar jaar omdat ze me te goed vonden voor de meidenteams, maar overal is een aparte kleedkamer hoor.
I know dat dat bij de meeste is maar bij sommigen niet daarom vroeg ik het
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.