Skip to main content

Hoi hoi,

Ik ben een meisje van 15 en ik ga over een aantal dagen op volleybalkamp. Omdat we natuurlijk veel gaan sporten denk ik dus dat je samen moet douchen met de anderen op het kamp. Alleen…

Ik durf dat dus niet. Ik heb dat nog nooit eerder gedaan behalve 1 keer, maar dat was maar met 1 iemand anders omdat de andere douches kapot waren en met een onderbroek aan…

Heeft iemand advies wat ik moet doen?? Tips of ervaringen??

Ook vraag ik me af of ik het haar bij mijn 🐱moet (nee i know dat hoeft niet maar gwn wat doen de meesten denken jullie) scheren of bijknippen oid. Iemand tips of advies??

Hoor graag van jullie

Dankje!

Hoi, misschien als het zover is kun je zorgen dat je niet als eerste de douche ruimte in gaat? En even aankijken hoe anderen ermee omgaan. Waarschijnlijk vind iedereen het op dat moment heel gewoon en ga jij het ook minder eng vinden.  Volgens mij kun je op dit forum in de zoekbalk boven nog wat topics over dit onderwerp vinden 🙂 succes ermee ik hoop dat het meevalt voor je! 

Groetjes liefs Tartan X 

Snap dat je dat wat eng vindt maar het zal wel meevallen denk ik. Bij ons op voetbal douchte ook iedereen samen (en naakt) en dat was de normaalste zaak van de wereld. Wat Tartan zegt klopt ook. Er kwam wel eens een nieuw iemand bij die samen douchen niet gewend was. In het begin gedroeg zo’n iemand zich ook wel eens wat awkward maar zodra hij doorhad dat het heel gewoon is was de ongemakkelijkheid zo verdwenen.

Ook vraag ik me af of ik het haar bij mijn 🐱moet (nee i know dat hoeft niet maar gwn wat doen de meesten denken jullie) scheren of bijknippen oid. Iemand tips of advies?

Gewoon doen wat je zelf wilt. Wat ‘de meesten’ doen boeit niet.

Reageer