Skip to main content
Vraag

Donald Duck

• August 15, 2025
  • 4 reacties
  • 52 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Heyy lieve mensen!

Ik lees al zo lang als dat ik me kan herinneren de Donald Duck. Het heeft mij toen ik jong was enorm geholpen met het leren lezen. Ik las toen de Donald Duck Jr. Nu ben ik over gestapt naar de volwassen versie en lees ik het nog steeds elke week met veel plezier. 

Vinden jullie dit kinderachtig? Ik ken namelijk eigenlijk niemand anders die ook de Donald Duck leuk vind, naast echt kleine kinderen dan. 

xx liefs Wolf 🐺

4 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • August 16, 2025

Heyy ​@Wolf ,

Dat is niet kinderachtig hoor😊😉 Ik ben bijna 17 en lees het ook soms nog wel (vooral op vakantie), tot ik ongeveer 14 was elke week wel een paar keer🙃😊

Liefs :)

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 17, 2025

Nee zeker niet kinder achtig ze zijn super leuk.

Als we altijd bij me oma zijn dan gaan me nichtje en ik altijd naar boven want daar staan volgens mij al 300 van die boekjes me oma bewaart die dingen allemaal  zo leuk zelfs me oma haalt elke keer nog een nieuwe soms gaan oma ,ik,  mijn nichtje en me kleine zusje bij oma zitten en dan leest ze uit de Donald duck voor super leuke en gezellig dus nee meid ga er gewoon. Mee door 

I love Donald duck 

Liefs NN15000 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 17, 2025

Al zo lang als ik me kan herinneren vind ik de DD kinderachtig.  Echt nooit wat aan gevonden.

• September 3, 2025

Ik lees ze ook nog wekelijks