Skip to main content
Vraag

domme dingen gedaan

  • 4 July 2024
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

hi, ik verveelde me dus ik dacht laat ik iedereen eens wat leuks vragen.

hebben jullie ooit wat gedaan wat zo dom klinkt als je het verteld dat je het verhaal maar hebt verandert?

ik geef wel een voorbeeld.

ik heb deze week in mijn vingers gesneden met mijn zakmes. dat deed ik doordat mijn gum van mijn potlood viel. dus van zo'n potlood waar aan de achterkant een gum in een soort aluminium bakje zit. ik dacht dus dat als ik met mijn zakmes het potlood aan de achterkant een stukje uit elkaar haal dan past de gum weer. ik ben dus helemaal door mijn potlood heen gegaan en heb mezelf 3 keer geraakt. maar ik vertel iedereen dat ik geen punteslijper meer had dus dat ik het moest slijpen met een mes. dat was half een leugen want ik heb geen punteslijper maar wel nog 10 andere geslepen potloden.

2 reacties

Hi @ikweethetnietmeer2009 

Ik had vorige week mijn licht uit gedaan op mijn kamer. (Het was volledig donker) Ik was vergeten dat er nog een spiegel op mijn bed lag. Ik ging met mijn arm volledig in de spiegel. 7 jaar ongeluk..

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 5
Badge +4

Ja ik mocht een keer van mij moeder tanken gooide ik diesel in de benzine auto toen kon de anwb ons helpen 

Reageer