Skip to main content

Dol op sneakers


Hoii

Is er iemand die ook zo erg van sneakers houdt?

Ik ben dol op sneakers! Ik heb al best een verzameling en ik customize ook sneakers!👟🖌️

Ik zou graag mijn interesse willen delen met iemand die ook van sneakers houdt. Er zijn namelijk niet echt mensen van rond mijn leeftijd. (Ik ben 16)

Kunnen we hier gezellig praten over sneakers?

Groetjesssss😊

15 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi,  ja ik vind ze ook super leuk en vooral ook lekker makkelijk!  Je kunt er snel even in schieten en er zijn zo veel verschillende uitvoeringen! Ik houd wel van kleur en toch een beetje stoer en dan heb je al zover keuze, heerlijk!  Bij elke broek, korte broek of rok past wel een paar sneakers 😄.   Mijn vader noemt ze trouwens gympies. Misschien was dat vroeger de naam xd.

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 4
Badge

Hoi hoii

Jaaa dat klopt zeker, ze zijn inderdaad zo makkelijk en passen bij alles!

Wat zijn jouw favoriete sneakers? De mijne zijn toch wel de Jordan Highs👟

Hoeveel paar sneakers heb jij?

Groetjesss🩷

Hoii!

Ik draag ook weleens sneakers. En zoals @Tartan14 zegt, je hebt echt heel veel keuze, dat is zo grappig!

Ik draag sneakers het liefst bij flared jeans of bij bootcut jeans. Ook draag ik ze weleens bij rokjes of jurkjes. Ik heb twee paar sneakers, allebei zijn ze wit :) maar het ene paar is ouder en dat kun je ook wel duidelijk zien, dus die draag ik niet zo vaak meer.

Liefs Anoniema ❤️

Reputatie 4
Badge

Hoiii

Het is inderdaad echt leuk dat er veel keuze is! Bij rokjes en jurkjes staan ze altijd zo goed vind ik! Maar zeker ook bij jeans!

Groetjes🩷

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ik ben een jongen van 13 en ik ben ook een sneaker dragertje xD. Ik vind ze ook lekker handig en dat je ze in honderden verschillende kleuren kunt kopen en dragen is echt leuk! Want dan heeft iedereen een persoonlijke uitstraling denk ik. Ik draag ze altijd bij korte broeken. Of rokjes is het ook heel leuk bij! Zelf vind ik sportieve zomerse kleding het leukst zoals sportbroekjes of vlotte kniebroeken en daar past altijd wel weer een stel sneakers bij haha! En ook leuk is variëren met kleuren sokken of kniekousen! Krijg je weet ik hoeveel combinaties! Kortom elke dag weer wat anders 😄😎 zelf heb ik wel Replay en Adidas maar ook merkloos voor het " dat mag wel vies worden" gebeuren 😉.  Ik heb als favoriet bij een korte broek grijs witte sneakers met rode en groen felle kleuren erop en er dan kniekousen of sokken bij aan met dezelfde kleuren of juist heel donker met een streepje . Haha alle kanten op dus! Leuke interesse van je trouwens! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 4
Badge

Hoiii

Jaaa je kan ze inderdaad overal bij aandoen! Met altijd zo veel verschillende combinaties!

Echt heel leuk!😊

Dankjewel

Groetjesss🩷

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Anna831  ik heb er 4 paar van 😎 maar 1 paar groei ik uit die zijn echt te klein geworden dus daar ga ik afscheid van nemen denk ik. Misschien kan ik er iemand blij mee maken 🤔 zou je ze dan nog schoon moeten maken? Hoe kun je sneakers schoonmaken ? 😊 Qua merk ben ik heel flexibel zeg maar haha. Maar Jordan High zijn zeker mooi! Mijn absolute favoriet qua schoen naast hike of bergschoenen zijn high tops! Goede keus van jou! 😍

Groetjes liefs Tartan X 

Heyy,

Ik draag eigenlijk altijd sneakers, maar ik heb wel maar 1 paar. Nu blauwe. 😊

 

Hoi @Tartan14!

Mijn moeder gooit ze altijd in de wasmachine, vraag me niet hoe, maar ze komen er weer nieuw uit :)

Liefs Anoniema ❤️

Reputatie 4
Badge

Hoi @Anna831  ik heb er 4 paar van 😎 maar 1 paar groei ik uit die zijn echt te klein geworden dus daar ga ik afscheid van nemen denk ik. Misschien kan ik er iemand blij mee maken 🤔 zou je ze dan nog schoon moeten maken? Hoe kun je sneakers schoonmaken ? 😊 Qua merk ben ik heel flexibel zeg maar haha. Maar Jordan High zijn zeker mooi! Mijn absolute favoriet qua schoen naast hike of bergschoenen zijn high tops! Goede keus van jou! 😍

Groetjes liefs Tartan X 

Hoii

Jaaa je kan ze zeker nog schoon maken. Gewoon met water en zeep🤗🧼

Leuk dat je 4 paar sneakers hebt! Ik heb ietsjes meer hahaha. Ik heb zo'n 25 paar🙈

Groetjessss🩷

Reputatie 4
Badge

Heyy,

Ik draag eigenlijk altijd sneakers, maar ik heb wel maar 1 paar. Nu blauwe. 😊

 

Hoii,

Wat leuk! Blauw is zeker ook een mooie kleur!👟

Ik draag meestal wit/grijze met van die touwveters.

Groetjesss🩷

Hey!

Oh ja, die zijn idd ook leuk! :)

Maar wow jij hebt er echt veel zeg! Passen die allemaal nog? Of bewaar je ook wat oude?

Reputatie 4
Badge

Hey!

Oh ja, die zijn idd ook leuk! :)

Maar wow jij hebt er echt veel zeg! Passen die allemaal nog? Of bewaar je ook wat oude?

Hoii!

Ze passen inderdaad allemaal nog! Haha.

De meesten draag ik wel, sommige niet want die zijn dan exclusief :)

Groetjessss

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi @Anna831  echt 25 paar? 😲😉 Wow dat is best veel! Dan ben je er ook wel zeer zuinig op zeker ! Wat leuk! Dan kun je echt variëren met kleding en schoenen. En die exclusieve doe je alleen heel af en toe aan? Net als een heel mooie jurk of broek bijvoorbeeld? En dankjewel voor de tip, dat ga ik proberen! 😘

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 4
Badge

Hoi hoi @Anna831  echt 25 paar? 😲😉 Wow dat is best veel! Dan ben je er ook wel zeer zuinig op zeker ! Wat leuk! Dan kun je echt variëren met kleding en schoenen. En die exclusieve doe je alleen heel af en toe aan? Net als een heel mooie jurk of broek bijvoorbeeld? En dankjewel voor de tip, dat ga ik proberen! 😘

Groetjes liefs Tartan X 

Hoii hoii

Ja echt zo iets ja, 25 paar. Haha ik ben er wel zuinig op ja. 1 paar niet, deze trap ik helemaal af😂.

Hiermee kan ik inderdaad variëren, wat altijd echt leuk is. Jaa die exclusieve doe ik inderdaad alleen aan bij iets speciaals.

Groetjessss🩷

Reageer