Doelen 2019

  • 31 December 2018
  • 59 reacties
  • 716 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi allen,

2019 is er bijna en ik dacht iedereen maakt altijd voornemens om te doen.
daarom was ik benieuwd naar jullie voornemens of doelen in 2019

die van mij zijn;
blijer worden.
meer naar bijeenkomsten gaan
naar het congres kunnen gaan
blijven ademen
en de 1700 reacties op KT😂

59 reacties

hey 

 

je realistische doelen zijn gelukt! 

een vriendin als in vriendschap of als relatie moet je allebei niet afdwingen. het komt of het komt niet. ik was begin dit jaar heel erg me best aan het doen om het goed met een bepaalde collega te vinden. op het moment dat ik het op had gegeven kregen we een beter bang en heb van de week haar nummer gehad om in contact met elkaar te blijven.  

 

en dat  van hacken ben ik blij dat het je niet gelukt is 😜

 

1 van mijn 2 niet gehaalde doelen gaat 1 dag voor het einde van het jaar toch lukken 😂😅🙃

 

groetjes blue

Ja, ik was 1 jaar geleden niet zo verstandig en ik vond het een goed idee om iemand's insta te hacken om te adverteren voor mijn eigen insta maar ik ben ook wel blij dat het niet gelukt is want anders had ik een flink probleem gehad. Die vriendin, dat was een challenge met mijn beste vriend trouwens. Die eerste zin '’Begin van 2020'’ moet trouwens zijn 2019. 

-Dr8gon99

Hai,

Nou update ik   ook maar

 

Congress geweest❤

Bijeenkomsten ook

Blijer ook

 

1700 reacties, tja... account verwijderen en helemaal niet meer actief zijn maakte het moeilijk maar denk dat ik nu op zo'n 1600 zou zitten en als ik gwn actief doorgegaan zoi zijn dan erover was gegaa maarja 

Op naar 2020 dan maar ronald2001 :)

-Dr8gon99

Lol, al mijn doelen hebben echt gefaald, behalve het reactie aantal op het forum. Wat grappig. 

Jullie hebben het zo te zien wat beter gedaan dan ik. Toppers!

hey 

 

pin ik heb ff jou doelen opgezocht. en die zijn ook heel lastig om te halen. 

je kan ze gwn naar 2020 mee nemen en er verder aan werken! 

 

groetjes blue

Ja, dat kan ook wel. Het zijn nog steeds lopende doelen. 

Het was meer dat ik nu zeg maar nog verder van huis ben met die doelen. Ik had vorig jaar rond deze tijd meer het gevoel dat ik dichter bij een keerpunt was ofzo. Maar ja.

ik snap precies weet je bedoeld. 

ik had ook eind vorig jaar veel meer zekerheid voor mijn gevoel over mijn gender.  

maar misschien krijgen we die onzekerheid juist door dat we er mee bezig zijn en er aan werken🤔

 

groetjes blue

Begrijpelijk, ik heb gelukkig niet zon moeilijke doelen voor 2020 zoals '’minder onzeker worden'’ als voorbeeld en nog meer moeilijke doelen waarvan het eigenlijk heel moeilijk is om ze te halen.

-Dr8gon99

Reageer