Ja, dat dus. Ik denk, denk en denk de hele dag door praktisch gezien.
Hoe 'snel' denk jij, of kan je denken?
Want ik heb zelf soms dat ik 30+ vragen achter elkaar krijg, of over verschillende dingen moet/wil denken, en wil weten "waarom?", "hoezo?", en "kan het/dat niet anders?".
Geen idee of dit per se 'normaal' is.
Maar soms heb ik gewoon, als ik me ergens op focus, dat ik aan juist helemaal niks denk, of in iedergeval heel weinig, meestal als ik met dieren bezig ben.
Maar ik kan soms ook (klinkt heel raar), maar mijn denksnelheid niet per se aanpassen, maar wat ik in mijn hoofd zeg, dus wat ik dan denk, aanpassen naar hoe snel ik hetgeen wil denken. Bijvoorbeeld héél sloom (meestal maak je dan het woord 'langer', dus lijkt het vgm alleen maar slomer maargoed)
Maar meestal op een 'normale dag', denk ik gewoon in mijn hoofd aan van alles en nog wat.. van een vlieg tot aan een gesprek op school die er komen gaat.. echt van alles. Soms met de dingen waarmee ik bezig ben, soms over compleet andere dingen.
Btw: soms heb ik gewoon hoofdpijn door al die vragen, sommige onthoud ik, sommige vragen vliegen weg, en komen later gewoon weer ronddwalen in mn hoofd
Hoe hebben anderen dit? Of hoe ervaren anderen het "Oh zo vele denken?" Wellicht kunnen we elkaar tips geven, hoe de vragen niet per se stoppen (komen soms goede ideeën uit voort), maar hoe we het (wellicht) in bepaalde situaties kunnen minderen?