Skip to main content

De plus bij mijn school zegt dit^, ik vind dit wel een beetje overdreven en mijn spullen kunnen ook gestolen worden als ik ze zo achterlaat, wat vinden julie en is dit bij julie plus ook? Ik ga maar gewoon naar de appie hoor

Hoi @sinasappelbroodje !

Hier bij de Plus staat iig niet zo'n bord. Vind het ook wat overdreven. Ik ben in de Plus ook nooit aangesproken ofzo, wel in de Jumbo een keer omdat ik geen mandje had.…

Hoi @sinasappelbroodje,

Ik vind het zelf wel overdreven, ik ga zelf nooit naar supermarkten tijdens tussenuren, omdat ik het gewoon tijd en geld verspilling vindt.

Groetjes, @Monkeyboy08

Ja, dat zie je wel vaker bij winkels in de buurt van scholen. Vaak is er dan ook al iets van overlast geweest voordat ze zo’n bord neerzetten. Dit vind ik ook nog wel meevallen. Ik heb ook wel eens gezien dat een winkel niet meer dan 3 scholieren tegelijk toeliet. Hier vragen ze alleen om je schooltas bij de zelfscan achter te laten.

Mijn plus heeft dit niet. De plus hier is dan ook midden in een woonwijk en nergens een school in de beurt. Sommige AH winkels hebben wel bakken waar je dan je tas achter in moet laten. En in de stad verbieden ze rugzakken op elk moment. Er is dan ook geen mogelijkheid om je tas ergens te laten. 

Ik snap dat het soms mega rot kan zijn als een storm aan middelbare scholieren binnen komt en iritant doet maar hun betalen met alle liefde 7 euro voor 1 frikandelbroodje als het moet. 

Ik vind de regel over de tassen zelf ook echt belachelijk. Ik ga zelf niet naar winkels in de tussenuren/pauzes, maar ik ken wel iemand (van een andere school) die ook verplicht was om zijn tas achter te laten voor de kassa van de Albert Heijn. Zijn tas met al zijn schoolboeken erin werd echter gestolen. En de AH deed er niks aan toen hij ze aansprak.

En ik zou inderdaad naar een winkel gaan waar deze regel niet is

Reageer