Skip to main content
Vraag

dans optreden

• June 19, 2025
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Sorry  als jullie gek worden van mijn topics maar is veel gaande momenteel in mijn leven maar ik heb jullie hulp nodig ik zit op dansen (15 meiden en 2 jongens) maar gaat om een van te twee jongens laten we hem C noemen C is ergens in de twintig denk ik en hij zit bij mij op dansen hij is de broer van mijn dansleraares ik vind C aardig maar valt mij wat op hij kijkt naar meisjes als we klaar moeten staan en we zijn nog niet begonnen zie ik hem soms naar meisjes kijken via de spiegel of als ik kijk kijkt hij de andere kant op en vandaag toen we in de kleedkamer waren (is 1 kleedkamer voor iedereen) waren een paar meiden die zich aan het omkleden waren en ik zag dat hij aan een van die meiden aan het staren was dit maakt mij bang wil het melden maar weet niet bij wie als ik aan dat meisje zeg komt het zo de groep in en ik wil niet dat de hele groep tegen mij is kan het ook niet aan mijn dans docent zeggen want zij gaat het opnemen voor C en als ik het aan iemand anders meld dan gaat het ook naar mijn dansdocent ik wou al niet omkleden met jongens en nu al hele maal niet wat moet ik doen

3 reacties

• Net nieuw
  • June 22, 2025

Hee,

Wat je zou kunnen doen is zoeken naar je dansschool haar website, en hierop kijken of er een vertrouwingspersoon beschikbaar is. Wat je eventueel ook zou kunnen doen is je dansschool mailen. Hierdoor komt het wel bij de school, maar niet (direct) bij je docent! Hierbij zou je ook kunnen vragen om anoniem te blijven, wat het misschien wat makkelijker maakt!

Succes🩷

• June 24, 2025

Ja maar ben bang dat ze voor C gaat opnemen omdat C de broer is van haar is

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 7, 2025

Ik begrijp heel goed waarom je niet met jongens zou willen omkleden. 

Dat lijkt me zo gênant!

Ik heb medelijden en C lijkt me maar irritant!

Liefs yoyo