Skip to main content
Vraag

Daar is ie dan! De vragen- en keuzelijst XD

  • 10 October 2023
  • 35 reacties
  • 556 Bekeken

Hey!  Nou ik heb er even over gedaan, maar daar is dan mijn lijstje 😊. Veel plezier !

  1. Hoe gaat het met je ?

  2. Wat ga je vandaag doen?

  3. Wat zou je nu het liefst willen eten?

  4. Wie (geen namen) hoop je vandaag tegen te komen?

  5. Wanneer heb je voor het laatst iets gedaan waar je helemaal geen zin in had?

  6. Heb je pas geleden iets gedaan dat zinloos leek maar toch heel leuk was?

  7. Je staat op een podium en moet een speech houden. Waar gaat die over?

  8. Hoe lang duurt je ideale vakantie ?

  9. Waar vind die vakantie plaats ?

  10. Als je een miljoen in het rood staat, ben je dan miljonair?

  11. Wat wil je absoluut niet dragen en doe je voor € 1000,- toch aan?

  12. Noem iets heel saais waar je bij bent geweest.

  13. Wat is je langste tijd ( niet je nachtrust) zonder mobiel ?

  14. Korte broek zonder legging bij -15 of overall bij +30 ?

  15. Diepzee duiken of parachutespringen?

  16. Koffie of warme chocolademelk?

  17. Vlieg of mug?

  18. Wanneer heb je voor het laatst ontzettend in een deuk gelegen?

  19. Docent brugklas of docent groep 8?

  20. Met je besties naar een heel enge horror kijken of naar een super grappige film?

  21. Wesp of steekvlieg?

  22. Advocaat of officier van justitie ?

  23. Is het in het algemeen of over het algemeen ?

  24. Basgitaar of solo gitaar?

  25. Voor een groot publiek zingen of acteren?

  26. Hoe lang houd je 1 houding vol ?

  27. Welke is dat ?

  28. Heb je ergens gelijk in of gelijk aan ?

  29. Raam los of raam open?

  30. Waarmee heb je anderen aan het lachen gemaakt?

  31. Noem 1 ding waarvoor je desnoods een nachtje in de cel zou doorbrengen ?

  32. 24 uur bioscoop of 24 uur concert ?

  33. Super streng of super soepel ?

  34. Nietjes of gaatjes ?

  35. 1 dag vogel zijn of 1 dag vis zijn ?

  36. Casual of chique ?

  37. Naar IJsland of naar Mallorca ?

  38. Zou je mee willen naar Mars ?

  39. Techniek of zorg ?

  40. Heb je tips voor mijn (eventuele) volgende lijstje ?

 

Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk,

Liefs Tover xxx

  1. Hoe gaat het met je ? het kan beter maar ik sta niet meer op het punt voor een trein te springen

  2. Wat ga je vandaag doen? nog even verder met mijn kamer op te ruimen en daarna naar bed

  3. Wat zou je nu het liefst willen eten? chocola

  4. Wie (geen namen) hoop je vandaag tegen te komen? mijn vriend van de basisschool

  5. Wanneer heb je voor het laatst iets gedaan waar je helemaal geen zin in had? mijn kamer opruimen

  6. Heb je pas geleden iets gedaan dat zinloos leek maar toch heel leuk was? ik ben gister met mijn broer in een buitenbad gaan zwemmen

  7. Je staat op een podium en moet een speech houden. Waar gaat die over? over het rode kruis

  8. Hoe lang duurt je ideale vakantie ? het hele jaar

  9. Waar vind die vakantie plaats ? thuis in mijn bed

  10. Als je een miljoen in het rood staat, ben je dan miljonair? helaas niet. je bent dan een minjonair

  11. Wat wil je absoluut niet dragen en doe je voor € 1000,- toch aan? een navel shirtje met die gescheurde broeken

  12. Noem iets heel saais waar je bij bent geweest. mijn school die denkt een leuk klassen activiteit te doen met koud weer

  13. Wat is je langste tijd ( niet je nachtrust) zonder mobiel ? 16 uur denk ik

  14. Korte broek zonder legging bij -15 of overall bij +30 ? overall met +30

  15. Diepzee duiken of parachutespringen? de ene waarbij de kans het kleinste is dat ik door een stomme fout dood ga

  16. Koffie of warme chocolademelk? warme chocolademelk

  17. Vlieg of mug? vlieg

  18. Wanneer heb je voor het laatst ontzettend in een deuk gelegen? als het gaat om dat ik ook echt blij was of het echt grappig was dan is het een paar jaar geleden

  19. Docent brugklas of docent groep 8? docent brugklas

  20. Met je besties naar een heel enge horror kijken of naar een super grappige film? super grappige film

  21. Wesp of steekvlieg? wesp. ik ben door beide gestoken, wesp in mijn hand en steekvlieg in mijn nek wat iets van 1 of 2  jaar geleden was en mijn nek doet nog steeds pijn.

  22. Advocaat of officier van justitie ? advocaat

  23. Is het in het algemeen of over het algemeen ? over het algemeen

  24. Basgitaar of solo gitaar? solo gitaar

  25. Voor een groot publiek zingen of acteren? acteren

  26. Hoe lang houd je 1 houding vol ? dat verschild per houding. hoe ik nu zit hou ik niet lang vol

  27. Welke is dat ?

  28. Heb je ergens gelijk in of gelijk aan ? gelijk in

  29. Raam los of raam open? raam open

  30. Waarmee heb je anderen aan het lachen gemaakt? geen idee eigenlijk

  31. Noem 1 ding waarvoor je desnoods een nachtje in de cel zou doorbrengen ? een auto stelen, daarmee heel snel rijden om mijn broer te redden

  32. 24 uur bioscoop of 24 uur concert ? bioscoop

  33. Super streng of super soepel ? super soepel

  34. Nietjes of gaatjes ? nietjes

  35. 1 dag vogel zijn of 1 dag vis zijn ? vogel

  36. Casual of chique ? casual

  37. Naar IJsland of naar Mallorca ? mallorca

  38. Zou je mee willen naar Mars ? als het zeker is dat we daar kunnen overleven en er veilig kunnen komen wil ik best mee

  39. Techniek of zorg ? ik wil allebei wel

  40. Heb je tips voor mijn (eventuele) volgende lijstje ? sommige vragen iets duidelijker (heb even geen voorbeeld). verder was het echt leuk


Hey Tover!

Hey!  Nou ik heb er even over gedaan, maar daar is dan mijn lijstje 😊. Veel plezier !

  1. Hoe gaat het met je ? Slecht. Ik maak er nog wel een topic over.

  2. Wat ga je vandaag doen? Het is avond, dus me kaar maken voor bed

  3. Wat zou je nu het liefst willen eten? Nils, ik heb net gegeten 

  4. Wie (geen namen) hoop je vandaag tegen te komen? Het is avond, dus niemand meer

  5. Wanneer heb je voor het laatst iets gedaan waar je helemaal geen zin in had? Vandaag nog

  6. Heb je pas geleden iets gedaan dat zinloos leek maar toch heel leuk was? Ja

  7. Je staat op een podium en moet een speech houden. Waar gaat die over? Over gelijkheid 

  8. Hoe lang duurt je ideale vakantie ? 1,5 week

  9. Waar vind die vakantie plaats ? In Italië 

  10. Als je een miljoen in het rood staat, ben je dan miljonair? Nope

  11. Wat wil je absoluut niet dragen en doe je voor € 1000,- toch aan? Echt geen idee

  12. Noem iets heel saais waar je bij bent geweest. Idk

  13. Wat is je langste tijd ( niet je nachtrust) zonder mobiel ? Ik denk een dag

  14. Korte broek zonder legging bij -15 of overall bij +30 ? Overall

  15. Diepzee duiken of parachutespringen

  16. Koffie of warme chocolademelk? Warme choco

  17. Vlieg of mug? 

  18. Wanneer heb je voor het laatst ontzettend in een deuk gelegen? Heel lang geleden 

  19. Docent brugklas of docent groep 8? 100% Brugklas 

  20. Met je besties naar een heel enge horror kijken of naar een super grappige film? Super grappige film

  21. Wesp of steekvlieg? Geen idee

  22. Advocaat of officier van justitie ? Advocaat

  23. Is het in het algemeen of over het algemeen ? Over het algemeen denk ik

  24. Basgitaar of solo gitaar? Solo

  25. Voor een groot publiek zingen of acteren? 100% acteren

  26. Hoe lang houd je 1 houding vol ? Idk

  27. Welke is dat ? -

  28. Heb je ergens gelijk in of gelijk aan ? 

  29. Raam los of raam open?

  30. Waarmee heb je anderen aan het lachen gemaakt? Idk

  31. Noem 1 ding waarvoor je desnoods een nachtje in de cel zou doorbrengen ? Voor een bestie hebben 

  32. 24 uur bioscoop of 24 uur concert ? Geen van beide 

  33. Super streng of super soepel ? Super soepel 

  34. Nietjes of gaatjes ? Gaatjes

  35. 1 dag vogel zijn of 1 dag vis zijn ? Vogel 

  36. Casual of chique ? Casual

  37. Naar IJsland of naar Mallorca ? Naar IJsland 

  38. Zou je mee willen naar Mars ? Ik maak niet naar mars, (mijn hartafwijking)

  39. Techniek of zorg ? Techniek

  40. Heb je tips voor mijn (eventuele) volgende lijstje ? Nee, je bent er goed in!

 

Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk, ja hoor!

Liefs Tover xxx

 Liefs @NoahLovesYou 


Ook bedankt voor het invullen @ikweethetnietmeer2009  en @NoahLovesYou !! 🤩

Liefs, Tover xxx


Dankjewel voor het invullen @Anoniempje887 !  Leuke antwoorden 🤩

Liefs, Tover xxx

Haha thx❤️


Ohja p.s. @Anoniempje887  bij 26 en 27 bedoelde ik wat voor houding (bijv. handstand, hurken, stilstaan op 1 been etc) je een lange tijd kunt volhouden 😉 dus letterlijk je houding. ☺️.  Liefs, Tover xxx 😘


 

Hey!   Nou ik heb er even over gedaan, maar daar is dan mijn lijstje 😊. Veel plezier ! Heey @Tover01! Ik heb er heel veel zin in! 🙂 Ik wist niet dat je een lijstje had gemaakt, maar nu ik hem heb ontdekt, ga ik deze natuurlijk ook maken! :)

  1. Hoe gaat het met je ? Hm, je zou niet kunnen zeggen dat mijn leven op rolletjes loopt. Ik heb namelijk veel last van mijn depressie, maar de afgelopen dagen was het wel erger, vandaag was het beter.

  2. Wat ga je vandaag doen? Je kan beter vragen wat ik heb gedaan 🙂 we zitten in een nieuw huisje in Engeland, dus we zijn het plaatselijke stadje wezen bezoeken! Heel erg leuk, echt typisch Engels, het lijkt een beetje op Oxford.

  3. Wat zou je nu het liefst willen eten? Biefstuk met patat! Daar zit ik van te watertanden, er moet uiteraard wel jus bij! 

  4. Wie (geen namen) hoop je vandaag tegen te komen? Mijn oud-klasgenoten, daar heb ik dus echt geen zin in! Het was niet perse ongezellig in onze oude klas. Maar ik heb er nu gewoon geen zin in ;)

  5. Wanneer heb je voor het laatst iets gedaan waar je helemaal geen zin in had? De afwas, vanmorgen, we hebben hier wel een afwasmachine, maar ik haat het alsnog om de spullen erin te ruimen XD

  6. Heb je pas geleden iets gedaan dat zinloos leek maar toch heel leuk was? Ja! We gingen pas een winkeltje in waar ze koekoeksklokken verkochten, ze waren echt peperduur, en het was natuurlijk onnuttig, maar het was wel echt heel erg leuk!

  7. Je staat op een podium en moet een speech houden. Waar gaat die over? Over vrouwenrechten, ik vind het echt heel naar over hoe sommige vrouwen behandeld worden. Kijk bijvoorbeeld naar Afghanistan, vrouwen mogen daar echt helemaal niks! 

  8. Hoe lang duurt je ideale vakantie ? 2 weken, ik ben eigenlijk niks anders gewend. Ook niet korter of langer. 3 weken is voor mij al te lang.

  9. Waar vind die vakantie plaats ? Schotland! I love it, maar waar ik nu zit, Wales, is ook heel mooi, maar de natuur is daar niet zo ruig, en ik hou wel van ruig. 

  10. Als je een miljoen in het rood staat, ben je dan miljonair? Nee! Helaas niet, leek me wel leuk, als mensen me miljonair kunnen noemen, maar ik heb eerlijk gezegd liever een beetje casual. Ik hoef niet perse rijk te zijn

  11. Wat wil je absoluut niet dragen en doe je voor € 1000,- toch aan? Zo’n skinny broek met van die verfspetters erop! Om van te kotsen.

  12. Noem iets heel saais waar je bij bent geweest. We zijn naar een namaak Italiaans dorpje geweest, op Instagram stond het heel goed bekend door de mooie foto’s, maar toen we er waren, moesten we bij de ingang 50 pond 💷 betalen, en daarna zei die man dus dat alle restaurants en winkels al dicht waren omdat het laat in de middag was en dat het over een uurtje ging sluiten, en het was helemaal niet leuk… zeker niet als het regent.

  13. Wat is je langste tijd ( niet je nachtrust) zonder mobiel ? 3 dagen, ik ben weleens op een zeilkamp geweest waar je geen telefoons mocht gebruiken. 

  14. Korte broek zonder legging bij -15 of overall bij +30 ? Een overall, maar dan zit ik wel de hele dag in de koelkast ;)

  15. Diepzee duiken of parachutespringen? Parachutespringen! Samen met mijn vader heb ik een keertje als verjaardagscadeautje dat gedaan! Echt een van mijn mooiste herinneringen. 

  16. Koffie of warme chocolademelk? Ligt eraan! Want als het van die oploskoffie is, dan heb ik liever chocolademelk. 

  17. Vlieg of mug? Mug, ik doe wel muggenspray op 😉

  18. Wanneer heb je voor het laatst ontzettend in een deuk gelegen? Heel lang geleden denk ik, echt wel een paar maanden. 

  19. Docent brugklas of docent groep 8? Ik ga volgend jaar naar klas 1, dus ik ben de leraren van de basisschool wel zat. Dus ik ga voor docent brugklas ;)

  20. Met je besties naar een heel enge horror kijken of naar een super grappige film? Een hele enge horror film, maar het ligt eraan, op andere momenten heb ik misschien wel liever een grappige film

  21. Wesp of steekvlieg? Steekvlieg, ik ben namelijk allergisch voor wespensteken. 

  22. Advocaat of officier van justitie ? Advocaat 🙂, mijn droom is om advocaat te worden 😊

  23. Is het in het algemeen of over het algemeen ? Ik weet het niet! Ik zeg altijd over het algemeen, dus ik denk dat :)

  24. Basgitaar of solo gitaar? Solo gitaar 🙂 ik vind basgitaar niet zo mooi klinken.

  25. Voor een groot publiek zingen of acteren? Zingen, acteren gaat helemaal fout, en ik zit ook op zangles.

  26. Hoe lang houd je 1 houding vol ? Ik zit nu al een half uur met opgetrokken knieën op mijn bed, dus ik denk een half uur. 

  27. Welke is dat ? Ehhh dat heb ik hierboven al gezegd, haha 

  28. Heb je ergens gelijk in of gelijk aan ? 100 procent ergens gelijk in!

  29. Raam los of raam open? Raam open. Ik zeg eigenlijk altijd raam open.

  30. Waarmee heb je anderen aan het lachen gemaakt? Met mijn awkward blunders, vraag er maar niet naar haha.

  31. Noem 1 ding waarvoor je desnoods een nachtje in de cel zou doorbrengen ? Als ik de volgende dag Taylor Swift mag zien :)

  32. 24 uur bioscoop of 24 uur concert ? 24 uur concert, Ik hou van muziek!

  33. Super streng of super soepel ? Super soepel dan, ik wil wel een beetje geliefd zijn.

  34. Nietjes of gaatjes ? Nietjes, dat is makkelijker!

  35. 1 dag vogel zijn of 1 dag vis zijn ? 1 dag vogel! Dat is echt een van mijn dromen! Om te kunnen vliegen.

  36. Casual of chique ? Dat maakt mij eerlijk gezegd niet zoveel uit, als de sfeer maar een beetje leuk is.

  37. Naar IJsland of naar Mallorca ? IJsland dan, ik houd niet zoveel van tropisch

  38. Zou je mee willen naar Mars ? Why not? 🙂

  39. Techniek of zorg ? Zorg dan maar, ik snap echt helemaal niks van techniek! Dat zorgt ervoor dat mijn hersenen error krijgen

  40. Heb je tips voor mijn (eventuele) volgende lijstje ?  Nee hoor! Je doet het super!

 

Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk, Een beetje leuk? Ik vond het heel erg leuk ;-)

Liefs Tover xxx. Xxx Anoniema ♥️


Hey!  Nou ik heb er even over gedaan, maar daar is dan mijn lijstje 😊. Veel plezier !

  1. Hoe gaat het met je ? Prima, ben heeeeel moe

  2. Wat ga je vandaag doen? Slapen , het is al bijna middernacht  hahah

  3. Wat zou je nu het liefst willen eten? Eigenlijk drinken, water, maar dan chocola 

  4. Wie (geen namen) hoop je vandaag tegen te komen? Niemand meer, de dag is bijna voorbij 

  5. Wanneer heb je voor het laatst iets gedaan waar je helemaal geen zin in had? Hmmm, vast, maar kan nu njet zo goed bedenken wat dan

  6. Heb je pas geleden iets gedaan dat zinloos leek maar toch heel leuk was? Ja! Vandaag nkg eigenlijk, namelijk bij andere mensen eten, maar was uiteindelijk echt heeeeel leuk 

  7. Je staat op een podium en moet een speech houden. Waar gaat die over?  Wow, dat zou ik 

  8. Hoe lang duurt je ideale vakantie ? 10 dagen tot 2 weken denk ik 

  9. Waar vind die vakantie plaats ? Warm land, of tropisch regenwoud lijkt me ook wel eens cool. Stranden met doorzichtig water, palmbomen en bergen, dan zit het eigenlijk wel goed :) 

  10. Als je een miljoen in het rood staat, ben je dan miljonair?  Nee?

  11. Wat wil je absoluut niet dragen en doe je voor € 1000,- toch aan?  (Echt heel originele en leuke vragenlijst trouwens) ik denk zo'n rok of shirt die een beetje doorzichtig is. Waar je dus best veel doorheen kan zien..

  12. Noem iets heel saais waar je bij bent geweest. Gesprek werk van een van m'n ouders 

  13. Wat is je langste tijd ( niet je nachtrust) zonder mobiel ? Een paar dagen, toen ik op kamp was

  14. Korte broek zonder legging bij -15 of overall bij +30 ?  Dat laatste hahah

  15. Diepzee duiken of parachutespringen? DAT LIJKT ME ALLEBEI HEEL VET, HOE MOET IK OOOOOIT KIEZEN?!Aaaaaaaaaaa, mag ik ook allebei@Tover01 🥹🤭 

  16. Koffie of warme chocolademelk? Warme chocolademelk 

  17. Vlieg of mug? VLIEG!!!!!!!!

  18. Wanneer heb je voor het laatst ontzettend in een deuk gelegen? Geen idee eigenlijk 

  19. Docent brugklas of docent groep 8? Groep 8 ☺️

  20. Met je besties naar een heel enge horror kijken of naar een super grappige film? Super grappig 

  21. Wesp of steekvlieg? Steekvlieg?

  22. Advocaat of officier van justitie ? Kweenieee

  23. Is het in het algemeen of over het algemeen ? Laatste toch? 

  24. Basgitaar of solo gitaar? Solo?

  25. Voor een groot publiek zingen of acteren? Doe ik beiden al... ik kan echt NIET KIEZEN

  26. Hoe lang houd je 1 houding vol ? Verschilt of ik het leuk vind of niet  meestal maximaal niet veel langer dan een uur of 2 met bv. Netflixen 

  27. Welke is dat ?  

  28. Heb je ergens gelijk in of gelijk aan ? In 

  29. Raam los of raam open? Open

  30. Waarmee heb je anderen aan het lachen gemaakt? Bepaalde dingen zeggen of doen 

  31. Noem 1 ding waarvoor je desnoods een nachtje in de cel zou doorbrengen ? Hmmm, misschien iets van graffiti spuiten op een illegale plek of zo 

  32. 24 uur bioscoop of 24 uur concert ? Oei.. Concert denk ik

  33. Super streng of super soepel ? Hmmm, hangt er vanaf met ouders of leraren of wat dan ook? Maar misschien toch streng hoor?...

  34. Nietjes of gaatjes ? 

  35. 1 dag vogel zijn of 1 dag vis zijn ? Wow, denk toch vogel...

  36. Casual of chique ?  casual denk ik...

  37. Naar IJsland of naar Mallorca ? IJSLAND

  38. Zou je mee willen naar Mars ? Misschien, nee, kweenie 

  39. Techniek of zorg ? Zorg 

  40. Heb je tips voor mijn (eventuele) volgende lijstje ? Neeee:)

 

Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk, jajajajaajjajajajajajajajajaaaa

Liefs Tover xxx

Liefs shine xxx

 


Hey @Anoniema  en @Shine  bedankt voor jullie antwoorden! Erg leuk! En goed ook! Helemaal eens over de vrouwenrechten! Hoe fout is dat idd in sommige landen! 🤔 Haha en natuurlijk mag allebei hoor Shine!  Leuk dat jullie de lijst hebben gedaan! 😘 Liefs, Tover xxx

 


Hoe gaat het met je ? Okey ig

 

Wat ga je vandaag doen? T is nacht morgen voetballen en naar werk

 

Wat zou je nu het liefst willen eten?

Die komkommer trend van tiktok

Wie (geen namen) hoop je vandaag tegen te komen?

Voetbal team meiden of roxy ro

Wanneer heb je voor het laatst iets gedaan waar je helemaal geen zin in had?

Vandaag, ongesteld zijn

Heb je pas geleden iets gedaan dat zinloos leek maar toch heel leuk was?

Dagboek schrijven

Je staat op een podium en moet een speech houden. Waar gaat die over?

Over hoe je kez3lf weer op kan pakken als alles slecht gaat

Hoe lang duurt je ideale vakantie ?

 3 maanden

Waar vind die vakantie plaats ?

Nederland bij mn vrienden

Als je een miljoen in het rood staat, ben je dan miljonair?

Nope

Wat wil je absoluut niet dragen en doe je voor € 1000,- toch aan?

Piemelpak

Noem iets heel saais waar je bij bent geweest.

Het wachten vannaf dat de zaal open was tot maan on stage kwam (duurde echt 2 uur ofz

Wat is je langste tijd ( niet je nachtrust) zonder mobiel ?

3 dagen (kamp)

Korte broek zonder legging bij -15 of overall bij +30 ?

Overall

Diepzee duiken of parachutespringen?

Parachutespringen heb diepzee angst

Koffie of warme chocolademelk?

Mocca ijskoffie

Vlieg of mug?

Vlieg

Wanneer heb je voor het laatst ontzettend in een deuk gelegen?

Toen mn vriendin een fles omstootte

Docent brugklas of docent groep 8?

Ben net klaar met gr 8

Met je besties naar een heel enge horror kijken of naar een super grappige film?

Super grappige film

Wesp of steekvlieg?

Wesp

Advocaat of officier van justitie ?

Advocaat

Is het in het algemeen of over het algemeen ?

Over t algemeen

Basgitaar of solo gitaar?

Solo

Voor een groot publiek zingen of acteren?

Acteren!! Wil later musical gaan doen met voetbal als t gaat lukken

Hoe lang houd je 1 houding vol ?

5 uurtjes

Welke is dat ?

Kleermakerszit en koptelefoon op en mediteren

Heb je ergens gelijk in of gelijk aan ?

Gelijk in

Raam los of raam open?

Open

Waarmee heb je anderen aan het lachen gemaakt?

Bij de musical moest ik zeggen: tiktok? De tik weet ik niet maar voor de tok moet je bij de kippen zijn. Moest voor 200 man

Noem 1 ding waarvoor je desnoods een nachtje in de cel zou doorbrengen ?

Als alles weer zoals vroeger was

24 uur bioscoop of 24 uur concert ?

Concert van maan

Super streng of super soepel ?

Soepel

Nietjes of gaatjes ?

Nietjes

1 dag vogel zijn of 1 dag vis zijn ?

Vogel. Die wind door mn vleugels, het gevoel van vrijheid

Casual of chique ?

Casual

Naar IJsland of naar Mallorca ?

Mallorca

Zou je mee willen naar Mars ?

Nee. Ik vind t mooi in boeken en hou ervan over te leren maar t universum zelf om er in te zijn doodeng idee

Techniek of zorg ?

Zorg (word later oncoloog)

Heb je tips voor mijn (eventuele) volgende lijstje ? Nup dees was perfect


Hey bedankt voor het invullen @Cool.cat29 !! 

Liefs, Tover xxx


Reageer