Vraag

comic con

  • 14 November 2019
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn vriend en ik willen naar comic con gaan. We keken er al maanden naar uit enz. Maar nu opeens mag mijn vriend niet meer. En niet omdat hij iets anders heeft, of wat dan ook. Het is omdat zijn vader heeft bedacht dat hij daar niet alleen wil lopen maar ook niet met ons. De vorige keer ging mijn vriend zn oom mee en toen liep zijn vader met die oom. Kort samegevat, we kunnen dus nu niet gaan alleen omdat zijn vader niet alleen wil lopen daar. En we mogen niet alleen. En zijn vader wil niet met ons. Verder is er niemand die mee kan met ons. Wat moeten we doen?


3 reacties

Hey GalaxyDeer

 

Je vriend en jij hadden afgesproken naar Comic Con te gaan, maar plots liet de vader van je vriend weten dat hij niet als enige volwassene mee wil. Hierdoor zouden jullie plannen niet door kunnen gaan.

 

Wat jammer dat de vader van je vriend het niet ziet zitten om jullie zonder de oom te vergezellen naar het event. Zou er een ander familielid meekunnen? Een familielid van jou bijvoorbeeld, of een goede kennis? Eventueel zou je een oudere vriend mee kunnen vragen, zodat die oudere vriend jullie zeg maar in het oog kan houden. Zou de vader daar akkoord mee gaan?

 

Groetjes

Kenshin

Hallo GalaxyDeer :)

Hoe is het uiteindelijk afgelopen met dat? Ben je nog naar Comic Con geweest of ben je thuisgebleven wegens dat?

-Dr8gon99

Reputatie 4
Badge +3

Hallo! Ik ga ook jaarlijks met mijn vrienden naar comic con en als je een 13+ ticket hebt mag je volgensmij gewoon alleen naar binnen. Je kan ook met het OV heen gaan of vragen of iemand je wil brengen? 
 

heel veel plezier! 

Reageer