Ik woon net in rood gebied en er is een tegel van het dak ik weet niet precies hoe je dat noemt maarja die is dus door mn raam gevlogen
Hier geen code rood maar ben wel bijna van m’n fiets geblazen. Nu weer veilig thuis gelukkig.
Succes en doe voorzichtig allemaal.
Hoi, bedankt! Het is tot nu toe wel te doen. Ik hoop dat er nergens iets ergs gebeurt. Klein grapje heb ik me wel veroorloofd: ik zei vanmiddag tegen mn ouders dat ik vanaaf wou gaan zeilen . De reactie was zoiets van als je dat maar uit je hoofd laat en iets met mij en de boot aan de ketting leggen maar don't worry, zo gek ben ik nou ook weer niet xd.
Maar nogmaals ik hoop dat niemand iets ergs meemaakt of er iets ernstigs gebeurd!!
Groetjes liefs Tartan X
Hey @ikweethetnietmeer2009,
Ik woon in het midden van het land en ik heb code oranje volgens mij, maar het viel voor mij opzich nog mee, maar veel succes en respect voor degene die wel door de storm zijn gegaan of nog moeten gaan!
Groetjes, @Monkeyboy08
Bij mij gelukkig code oranje, wel een voordeel, we mochten eerder naar huis vanwege de storm, andere scholen in de omgeving ook. Niet weg geblazen gelukkig, want ik had een erg zware boekentas, wel lagen er veel takken overal en er was bij ons ook in de buurt een dak pan groter dan je hoofd van een dak afgeblazen.
-OnlyMe
wel een geluk voor de meeste van ons dat we vaak een zware boekentas hebben zoals @OnlyMe zei.
bij mij lagen onderweg aardappels. vraag alstjeblieft niet hoe ze op het fietspad zijn gekomen want ik heb daar geen antwoord op.
toen ik werd aangevallen door een blad had ik wel zoiets van: 'Wauw wat moeten die mensen in het gebied met code rood het zwaar hebben’.
ik hoop dat jullie allemaal veilig thuis zijn gekomen en dat het morgen ook nog goed gaat.
Hey! Ik hoop ook dat het bij iedereen mee viel ! Bij mij in de buurt ligt een rivier(tje) en daar loopt vlak bij ons een soort fietsbrug overheen en gisteravond was er van die hele brug niks te zien. Totaal onder het stromende water, ik heb die rivier nog nooit zo hoog gezien. En er is ook een soort boomhut, en dat was wel vet om even in te zitten met die wind op de weg naar huis ook overal takken en weggewaaide struiken en ook grote dakplaten die wegwoeien dus het was wel goed uitkijken. Ik hoop dat het goed gaat met die mevrouw waar die boom op viel dat zag ik op tv. Zielig vind ik. Maar verder was het hier wel vet om te zien, die power van moeder natuur xd.
Liefs Tover xxx