Cartoon fans op dit forum?

  • 21 April 2023
  • 4 reacties
  • 39 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, met een teddybeer-fan (yep, ik hou van teddyberen), zijn er hier cartoon-fans, en zo ja, welke series keek je vroeger?

 

Duimpie van Scaredy Squirrel!

EenTeddybeerFan, 12 jaar


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Mr Bean met Teddy natuurlijk

Verder kijk ik nu veel anime (Attack On Titan, Haikyuu!!, Fullmetal Alchemist) maar daar zitten niet echt teddyberen in 😄

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @tim16 , wat leuk dat je een Mr Bean-fan bent! Ikzelf hou van Jongen Meisje Hond Kat Muis Kaas, Rekkit Rabbit, Scaredy Squirrel en Best & Bester.

Groetjes EenTeddybeerFan!

Reputatie 7
Badge +8

Ik zag je reactie op @tim16 en ik dacht dat ik nooit iemand zou vinden die ook wist van het bestaan van Jongen Meisje Hond Kat Muis Kaas. Het is echt super leuk om naar te kijken. Ik kijk het niet vaak maar als het op tv is kijk ik het wel. 

Toen klein was keek ik veel hello kitty en vriendjes, musti. monster high, strawberry shortcake en shows die daar op lijken. Ik keek ook veel series zoals de wonderlijke wereld van gumball, mighty magiswords en teen titans go, Mijn favorieten tv zenders waren dan ook telekids en cartoon network 

Hello kitty en vriendjes

Deze shows hebben nogsteeds een grote plek in mijn hart en ik kijk nogsteeds veel cartoon series. 

Nu kijk ik vooral het huis van de uil, moon girl & devil dinosaur, amphibia, infinity train en nog veel meer. 

Reputatie 3
Badge +1

Wauw, @Roxx.ie ! Dat is echt geweldig dat we naar hetzelfde serie kijken!!! Er bestaat Jongen Meisje Hond Kat Muis Kaas-merchandise, die kan je vinden op amazon of fruugo.

En je handtekening is een quote van Luz? Cool zeg!

Ik keek ook vroeger naar Hello Kitty en de andere series.

Ik keek vaak Ome Opa en Gumball op Cartoon Network.

En de series die je nu kijkt zijn leuk!

Ik vind het echt leuk dat we allebei naar Jongen Meisje Hond Kat Muis Kaas kijken!

Fijne dag!

Groetjes van EenTeddybeerFan!

Reageer