Hoi, met een teddybeer-fan (yep, ik hou van teddyberen), zijn er hier cartoon-fans, en zo ja, welke series keek je vroeger?
Duimpie van Scaredy Squirrel!
EenTeddybeerFan, 12 jaar
Hoi, met een teddybeer-fan (yep, ik hou van teddyberen), zijn er hier cartoon-fans, en zo ja, welke series keek je vroeger?
Duimpie van Scaredy Squirrel!
EenTeddybeerFan, 12 jaar
Mr Bean met Teddy natuurlijk
Verder kijk ik nu veel anime (Attack On Titan, Haikyuu!!, Fullmetal Alchemist) maar daar zitten niet echt teddyberen in
Hoi
Groetjes EenTeddybeerFan!
Ik zag je reactie op
Toen klein was keek ik veel hello kitty en vriendjes, musti. monster high, strawberry shortcake en shows die daar op lijken. Ik keek ook veel series zoals de wonderlijke wereld van gumball, mighty magiswords en teen titans go, Mijn favorieten tv zenders waren dan ook telekids en cartoon network
Deze shows hebben nogsteeds een grote plek in mijn hart en ik kijk nogsteeds veel cartoon series.
Nu kijk ik vooral het huis van de uil, moon girl & devil dinosaur, amphibia, infinity train en nog veel meer.
Wauw,
En je handtekening is een quote van Luz? Cool zeg!
Ik keek ook vroeger naar Hello Kitty en de andere series.
Ik keek vaak Ome Opa en Gumball op Cartoon Network.
En de series die je nu kijkt zijn leuk!
Ik vind het echt leuk dat we allebei naar Jongen Meisje Hond Kat Muis Kaas kijken!
Fijne dag!
Groetjes van EenTeddybeerFan!
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.