cardio en sporten

  • 20 June 2023
  • 6 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Jo ik ben een jongen van 14 en ik doe aan cardio, namelijk elke dinsdag en donderdag 45 min fietsen 12 km, dan ga ik 30 min harder dan 25 kmh en 15 tussen de 18 en de 25. Ik doe ook 2 keer per week 1 uur trainen met een bokszak, pull ups dumbbells en een barbell. 

Doen jullie ook dit soort oefeningen op je 14de of ben ik de enige die zo zwaar traint? 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik ga persoonlijk ongeveer 2 keer per week naar de sportschool. En echt 2 keer hardlopen ofzo? Wat jij doet is niet persee zwaar maar zeker boven gemiddeld. Vooral zo doorgaan!

Reputatie 1
Badge

Ja,

vanwege school moet ik elke week al sws intotaal 60km fietsen.

Elke maandag train ik gewoon met gewichten.

Dinsdag ga ik naar vechsport (kravmaga)

Woensdag: 5km hardlopen

Donderdag: personal trainer

Vrijdag:  5km hardlopen

Zaterdag:  gewichten trainen

Zondag: Rustdag

Reputatie 7
Badge +9

Ja,

vanwege school moet ik elke week al sws intotaal 60km fietsen.

Elke maandag train ik gewoon met gewichten.

Dinsdag ga ik naar vechsport (kravmaga)

Woensdag: 5km hardlopen

Donderdag: personal trainer

Vrijdag:  5km hardlopen

Zaterdag:  gewichten trainen

Zondag: Rustdag

Goed bezig man, dus je school is ongeveer 4 kilometer van huis af?

Reputatie 1
Badge

@benebird Nee heen 6km terug 6km, intotaal 12km elke dag, 5 dagen naar schoool is dan 60km

Reputatie 7
Badge +9

@benebird Nee heen 6km terug 6km, intotaal 12km elke dag, 5 dagen naar schoool is dan 60km

Oh ja tuurlijk🤦‍♂️ ik had verkeerd gerekent. Inplaats van 5 dagen had ik 7 dagen gebruikt. Sorry😂

Ik train niet in de sportschool maar heb zelf 2x per week voetbaltraining,  geef ik nog 2x per week training omdat ik trainer ben van een team en dan doe ik ook altijd mee, speel ook nog een wedstrijd. Nu is het buiten het seizoen en nu ga ik padellen en loop ik 2 a 3x per week. Meestal tussen de  7 -10  km. Volgende week ga ik golfsurfen een dan sta ik denk ik 3 uur per dag op de plank.  Dus ja ik sport ook best wel veel.  

Reageer