Skip to main content
Vraag

Cadeau idee, tips??

• August 14, 2025
  • 8 reacties
  • 107 Bekeken

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii,

Het duurt nog wel een tijdje, maar een vriend is volgende maand jarig. Hij viert zijn verjaardag waarschijnlijk al eerder, maar ik heb geen idee wat voor cadeau ik hem moet geven.  Heb wel gevraagd, maar hij weet het zelf ook niet 🙃. Dus ik dacht ik vraag het hier, hebben jullie een idee? Een andere vriend is nog iets later jarig dus misschien zit er ook gelijk iets voor hem bij. Het gaat voor de leeftijd 17 en 18. 

Dankjewel alvast! 

Liefs ♥️

8 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 14, 2025

Ik zou iets persoonlijks geven. Das vaak wel het leukste

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 15, 2025

Hey ​@Boterbloempjee ,

heb je een idee wat hun hobby’s een beetje zijn? Je kunt dan een cadeau kiezen wat daar mee te maken heeft.  Je kunt ook zelf iets origineels en persoonlijk maken door foto’s toe te voegen van jullie samen of met andere vrienden, sommigen vinden het al leuk om iets te krijgen wat je zelf hebt gemaakt.  Of  iets wat met hun sport te maken heeft, iets wat ze op hun kamer kunnen zetten.. denk bijvoorbeeld aan een lamp, een opbergbakje voor pennen en potloden. Ik hoop dat je er wat mee kunt en het je lukt! Komt vast en zeker goed 😁

liefs 🩷

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • August 15, 2025

Heyy lieve ​@Boterbloempjee ,

Snap wel dat dat lastig is🤭 Hmmm🤔 Miss vind hij bijv een koptelefoon leuk, iets om te bakken , tekenen of miss doet hij bijv skaten en kun je daar die voor kopen? Of iets anders wat hij graag doet😊  Of nog happy socks, deo, douchegel.. armbandje, iets lekkers🙃

Liefs, hoop dat er wat bij zit😉

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 16, 2025

Hey😘! Ik ben bang dat ik met iets saais kom maar als je echt niks weet kun je bijvoorbeeld een bios bon geven of bol bon 😊 dan kan hij zelf iets kiezen als het hem uitkomt. Je kunt het zelf misschien wat opfleuren met een soort surprise als verpakking. Bv een leuk doosje waar ie daarna pennen en spulletjes in kan bewaren. Maar de ideeën van de andere lieverds zijn natuurlijk helemaal top! 

Liefs, Tover xxx

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 18, 2025

Hey lieve ​@Boterbloempjee ,

heb je inmiddels al een idee voor een cadeau? Ben wel nieuwsgierig 🤭 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • August 21, 2025

Hii lieve ​@Blub ,

Ja het is gelukt 🙂 zijn hobby is tennis en zijn tennisracket is pas geleden kapot gegaan dus heeft hij binnenkort een nieuwe 😉🙃 voor de andere ben ik er nog niet helemaal over uit. Maar heb nog wel even de tijd ervoor. 

Liefs ♥️

acastus knight porphyrion
Forum|alt.badge.img

uhm, ik doe meestal een zelf gemaakte verjaardagskaart met wat geld

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 21, 2025

Dingen als een mannengeurtje, cactus, happy socks, waterfles voor sport ofzo, knuffel,  funko pup, petje,