Skip to main content
Vraag

Boekentips

  • 7 July 2024
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Hey,

Ik lees graag boeken, ik heb bijna alle boeken van Carry Slee en Caja Cazemier en nog veel meer auteurs!

Ik heb dit jaar echt al  30 boeken gelezen, maar nu is mijn vraag: Heeft iemand nog leuke boekentips, het liefst een beetje depressieve boeken van rond de 14/15 jaar, ik ben zelf 13 maar lees graag boeken van boven mn leeftijd!

 

Tnxxx

 

Groetjes @everythingisok!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

https://forum.kindertelefoon.nl/sport-en-vrije-tijd-40/boekentips-delen-87728

In dit topic staan ook al veel tips:)

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +8

Hey hey @everythingisok <3

Cis Meijer en Margje Woodrow zijn mijn fav schrijvers! Jacht, Blackmail, Val, Dark Mind en Moordspel zijn goeie thrillers vind ik <3. Van Margje Woodrow raad ik de boeken Snitch en Shame on you aan!

Maar ik raad Vrees me van Tahereh Mafi ook aan 😊. Het is een beetje somber maar toch heel spannendxd. Wat ook een topboek is is Ziel uit de serie Bron(Het is niet een echte serie want je kan de boeken alleenstaand ook lezen) van Nico de Braeckeleer. Als je aan de boek begint kan je niet meer stoppen hoor! Het ziet er een beetje uit als een heel basic boek😉, maar de plottwist heb ik totaal niet verwacht hoorxd. 
 

Liefs xxx Banaantje <3

Ps: Aww! Wat lief dat je mij in je handtekening hebt gezet 🫶🏻😊🩷

Reputatie 6
Badge +2

De boeken van Mel Wallis de Vries heb ik altijd al leuk gevonden. Ze zijn allemaal spannend en vaak zitten er ook sombere elementen in.

Reageer