Vraag

blote voeten ?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik vroeg me af is of het raar is als ik graag blootsvoets ben, ik ben binnenshuis altijd blootvoets maar op straat ben ik bang dat ik raar aangekeken zal worden denken jullie dat mensen me echt raar gaan aankijken of vragen gaan stellen of moet ik ook gewoon op straat blootvoets lopen ?


19 reacties

Heyy

Als je op straat zonder schoenen loopt vinden mensen dat misschien vreemd. Dat kan zijn. Doe gwn wat jij lekker vindt. Als jij graag zonder schoenen loopt moet je dat gwn doen hoor!

Groetjs

Oke maar soms ga ik ook naakt thuis maar het lijkt me niet verstening omdat op straat te doen he ?

misschien zijn slippers een goede middenweg

Dan voel je toch niks van de ondergrond 

Reputatie 1
Badge

Er bestaan gras slippers, Google maar.

 

Ahh op die manier. 

Wanneer je op blote voeten de straat op gaat, zul je waarschijnlijk wel raar aangekeken worden. Nu moet je jezelf de vraag stellen, ‘is dat het waard?’

Groetjess

Reputatie 3
Badge +4

Hey

 

ik zou niet zonder iets op straat lopen. Je kan namelijk overal in stappen: scherpe steentjes, glas, eten, (vogel) (honden) poep. En die scherpe voorwerpen kunnen infecties bevatten.

 

ik raad het niet aan. Die grasslippers zijn miss wel een goed idee

 

MVG annoniemejongen

Bedankt voor de tips ik zal het opzoeken

Ik vind het een Oke optie maar blootvoets lijkt me beter omdat je dan de verschillende ondegronden kan voelen wat denken jullie

Als jou dat beter lijkt moet je dat doen. Maar weet wel dat mensen je dan raar aan kunnen gaan kijken.

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Ik vind het ook fijn om op blote voeten te lopen maar bij mij in de straat liggen veel steentjes en zo dus ik loop op straat niet echt op blote voeten maar je moet je niet schamen als jij dat wel wilt doen. Mensen moeten je gewoon respecteren zoals jij bent.

 

Reputatie 4
Badge +3

Oke maar soms ga ik ook naakt thuis maar het lijkt me niet verstening omdat op straat te doen he ?

Op straat naakt gaan is GEEN aanrader! NIET doen! Ik begrijp het als je dat fijn ind maar NIET doen!

Op straat naakt gaan is GEEN aanrader! NIET doen! Ik begrijp het als je dat fijn ind maar NIET doen!

Naakt over straat is zelfs strafbaar. Niet doen idd

Ik vroeg me af is of het raar is als ik graag blootsvoets ben, ik ben binnenshuis altijd blootvoets maar op straat ben ik bang dat ik raar aangekeken zal worden denken jullie dat mensen me echt raar gaan aankijken of vragen gaan stellen of moet ik ook gewoon op straat blootvoets lopen ?

Hoiii

ik loop thuis ook graag op blote voeten, dat doe ik al mijn hele leven (behalve in de winter).                                  maar als je dit buiten doet kan dit gevaarlijk en onhygiënisch zijn, je kan op iets lopen en een infectie krijgen.  Maar probeer grasslippers of ga naar het strand,  normal zou je daar zonder schoenen kunnen rondlopen zonder dat je raar aangekeken wordt. 

 

byee 

x anonymous123123

Oke bedankt voor je comment

Ik zou slippers ofzo doen. Anders haal je straks je hele voeten open door scherpe dingen 

Reputatie 3
Badge +3

In de zomer loop ik altijd op blote voeten op straat ook in de herfst en lente in de winter op sokken en als het echt sneeuw is ook op blote voeten

dan in de achtertuin zelfs naakt 

Reputatie 3
Badge +3

Er bestaan gras slippers, Google maar.

 

Wth die bestel ik

 

Reputatie 2
Badge +1

Als jij op blote voeten wilt lopen moet je dat gewoon lekker doen toch. Ik zou alleen bang zijn om ergens in te lopen… Op mijn lagere school waren er een paar ouders die vaak op blote voeten hun kinderen kwamen brengen of halen, vond dat vaak wel grappig… maar ja dat was een jenaplan school daar gaat alles vaak al een beetje anders. 😛

Reageer