Bloody Mary (spiegelheks)

  • 20 July 2012
  • 32 reacties
  • 21181 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey, ik heb een vraagje over ''bloody mary' (spiegelheks)
Als je niet weet wat het is kijk onder ...


Bloody Mary is een gevaarlijke entiteit die via een spiegel en het opzeggen van een spreuk op te roepen is. Als alles "goed" gaat verschijnt zij doordrenkt met bloed in de spiegel. Ofschoon de legende in vele variaties verteld wordt gaat het oproepen ongeveer als volgt:
Zorg voor een zo donker mogelijke badkamer en voer de sessie alleen uit.
Plaats één kaars tussen jou en de spiegel of plaats twee kaarsen aan beide kanten van de spiegel.
Roep Bloody Mary op door drie tot dertien maal haar naam te roepen.
Als dat niet werkt, herhaal de oproep terwijl je op de plaats rondjes draait. Kijk wel bij elke draai in de spiegel.
Waarschuwing:
Alles is mogelijk gedurende deze sessie. Er zijn verhalen bekend van meisjes die gillend de badkamer uitkwamen en de rest van hun leven paniek aanvallen kregen bij het zien van een spiegel. Broodje Aap of niet, je eigen onderbewustzijn kan streken met je uithalen die schadelijk zijn. Kijk dus goed uit wat je doet.


Mijn vraag is; Heb  je er ervaring mee?
Zo ja, is het echt?

En anders glaasje draaien, lijkt me ook wel spannend!

32 reacties

Reageer zij nou op zichzelf ???

Ik denk dat de probleem al opgelost is

 

Z

Reputatie 5
Badge +1

Ik kan je hoe dan ook vertellen dat het verhaal nep is ;)

De regisseur van de film heeft dit natuurlijk bedacht, 
en om het verhaal extra eng te maken zegt hij dat het echt is.

Er zijn mensen boven me hier die net hebben gezegt het gezien te hebben enzo.
Dit is verbeelding.

Denk je aan dit zulk dingen denk je bijv. dat ze in je huis zijn,
de nachtmerrie's zijn ook normaal, als je het verhaal eng vindt,
dan zul je denkelijk een nachtmerrie erover krijgen.

Ik vind het een beetje dom als je dit gelooft want je kunt zelf ook bedenken dat als je de film ziet dat dit onmogelijk is.
en als dit echt zou zijn: Waar blijven de duizenden moorden op al die kinderen en volwassen die dit al hebben geprobeert.
Ik vind dit gewoon erg achterlijk hoor,
als je dit gelooft.
het is maar een verbeelding. als het echt was was je dood denk je niet? 😉

Bedankt voor deze informatie ik schrok er al enorm van 

Reputatie 7
Badge +17

Yeah right. :joy: 

Reputatie 3
Badge +1

jij gaat doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodd

Reputatie 3
Badge +1

nee is een grapje hoor het isvooral waar jij in geloofd als je geloofd dat het nep is zal het nep zijn

als je geloofd dat het echt is zzal het je achtervolgen tot de dood

maar je moet jezelf ook niet vr de gek houden met ik geloof het niet maar diep vn binnen geloof je het wel

ik gelooof dat er wel geesten bestaan maar als jij ze met rust laat gaan ze jou ook met rust laten want ze zijn op weg naar de hemel en ik weet niet waarom ze dan nog steeds op deze aarde zijn maar goed

ik geloof ook dat geesten je aleen kwaad doen als jij ze stoort net zoals je heb een broertje en hij komt telkens zomaar in je kamer om je te irriteren en je wilt rust dan ga je ook boos op hem worden tg?

dus zo is het ook met geesten

Heb geprobeerd.  Klink dom , maar toch . Het werkt niet . Misschien omdat ik in dd lach schiet . Maar ik heb daarna nog een keer gedaan

 

HET WERKT NIET DUS

Emma

Reputatie 2
Badge +2

Bloody Mary is niet echt. Tuurlijk zie je soms geesten in spiegels maar bloody Mary is een legende. Als je niet paranormaal begaafd bent zal ik dingen zoals glaasje draaien niet proberen. Bouw het op, begin met meditatie en zelfbeheersing, dat is veiliger. 

Reageer