Bloody Mary (spiegelheks)
Heey, ik heb een vraagje over ''bloody mary' (spiegelheks)
Als je niet weet wat het is kijk onder ...
Bloody Mary is een gevaarlijke entiteit die via een spiegel en het opzeggen van een spreuk op te roepen is. Als alles "goed" gaat verschijnt zij doordrenkt met bloed in de spiegel. Ofschoon de legende in vele variaties verteld wordt gaat het oproepen ongeveer als volgt:
Zorg voor een zo donker mogelijke badkamer en voer de sessie alleen uit.
Plaats één kaars tussen jou en de spiegel of plaats twee kaarsen aan beide kanten van de spiegel.
Roep Bloody Mary op door drie tot dertien maal haar naam te roepen.
Als dat niet werkt, herhaal de oproep terwijl je op de plaats rondjes draait. Kijk wel bij elke draai in de spiegel.
Waarschuwing:
Alles is mogelijk gedurende deze sessie. Er zijn verhalen bekend van meisjes die gillend de badkamer uitkwamen en de rest van hun leven paniek aanvallen kregen bij het zien van een spiegel. Broodje Aap of niet, je eigen onderbewustzijn kan streken met je uithalen die schadelijk zijn. Kijk dus goed uit wat je doet.
Mijn vraag is; Heb je er ervaring mee?
Zo ja, is het echt?
En anders glaasje draaien, lijkt me ook wel spannend!
Als je niet weet wat het is kijk onder ...
Bloody Mary is een gevaarlijke entiteit die via een spiegel en het opzeggen van een spreuk op te roepen is. Als alles "goed" gaat verschijnt zij doordrenkt met bloed in de spiegel. Ofschoon de legende in vele variaties verteld wordt gaat het oproepen ongeveer als volgt:
Zorg voor een zo donker mogelijke badkamer en voer de sessie alleen uit.
Plaats één kaars tussen jou en de spiegel of plaats twee kaarsen aan beide kanten van de spiegel.
Roep Bloody Mary op door drie tot dertien maal haar naam te roepen.
Als dat niet werkt, herhaal de oproep terwijl je op de plaats rondjes draait. Kijk wel bij elke draai in de spiegel.
Waarschuwing:
Alles is mogelijk gedurende deze sessie. Er zijn verhalen bekend van meisjes die gillend de badkamer uitkwamen en de rest van hun leven paniek aanvallen kregen bij het zien van een spiegel. Broodje Aap of niet, je eigen onderbewustzijn kan streken met je uithalen die schadelijk zijn. Kijk dus goed uit wat je doet.
Mijn vraag is; Heb je er ervaring mee?
Zo ja, is het echt?
En anders glaasje draaien, lijkt me ook wel spannend!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.