Bloody Mary (spiegelheks)

  • 20 July 2012
  • 32 reacties
  • 21244 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey, ik heb een vraagje over ''bloody mary' (spiegelheks)
Als je niet weet wat het is kijk onder ...


Bloody Mary is een gevaarlijke entiteit die via een spiegel en het opzeggen van een spreuk op te roepen is. Als alles "goed" gaat verschijnt zij doordrenkt met bloed in de spiegel. Ofschoon de legende in vele variaties verteld wordt gaat het oproepen ongeveer als volgt:
Zorg voor een zo donker mogelijke badkamer en voer de sessie alleen uit.
Plaats één kaars tussen jou en de spiegel of plaats twee kaarsen aan beide kanten van de spiegel.
Roep Bloody Mary op door drie tot dertien maal haar naam te roepen.
Als dat niet werkt, herhaal de oproep terwijl je op de plaats rondjes draait. Kijk wel bij elke draai in de spiegel.
Waarschuwing:
Alles is mogelijk gedurende deze sessie. Er zijn verhalen bekend van meisjes die gillend de badkamer uitkwamen en de rest van hun leven paniek aanvallen kregen bij het zien van een spiegel. Broodje Aap of niet, je eigen onderbewustzijn kan streken met je uithalen die schadelijk zijn. Kijk dus goed uit wat je doet.


Mijn vraag is; Heb  je er ervaring mee?
Zo ja, is het echt?

En anders glaasje draaien, lijkt me ook wel spannend!

32 reacties

heei.
glaasje draaien is een heel slecht idee.
dat moet je echt niet doen.
er komen slechte geesten op af, die rare dingen kunnen doen !
en wat mij betreft is marry echt.
ik heb het haar weleens opgeroepen met een groepje vriendinnen, uit nieuwschierigheid.
en als ik jou was zal ik ook dat niet doen.
Echt geloof me. Niet doen. Ik heb er nog aktijd nachtmerries van...
jep ik ben een beetje paronormaal begaafd elke avond zie ik bloody mery als ik bijvoorbeeld gewoon naar de wc ga zie ik haar in de spiegel ik vind het niet heel erg ik zie vaker zulke dingen ik hoor ze ook en ga het niet doen ken je het hele verhaal zo nee hoef je het ook niet te te kennen ik ken alles van haar ik ga meestal savonds 12 uur naar de wc en dan zie ik haar gewoon en een keer zach ik haar andere zus die ziet er heel vrolijk uit enzo geen bloed maar dat was ook in die zelfde speigel xD niet om aan te raden dit allemaal niet doen dus als je er nog niks van weeten marry is oook echt
Echt geloof me. Niet doen. Ik heb er nog aktijd nachtmerries van...
de eerste keer is wel eng maar je begin er aan te wennen als je haar ziet (vaker)
Nou uk weet niet waarom je het een 2de keer zou doen
MIk weet niet of het echt is. Ik geloof er ook niet in. Maar ga niet met dat soort dingen experimenteren. Want ik hb oik geen bewijs dat ze niet bestaat.
Ik kan je hoe dan ook vertellen dat het verhaal nep is ;)

De regisseur van de film heeft dit natuurlijk bedacht, 
en om het verhaal extra eng te maken zegt hij dat het echt is.

Er zijn mensen boven me hier die net hebben gezegt het gezien te hebben enzo.
Dit is verbeelding.

Denk je aan dit zulk dingen denk je bijv. dat ze in je huis zijn,
de nachtmerrie's zijn ook normaal, als je het verhaal eng vindt,
dan zul je denkelijk een nachtmerrie erover krijgen.

Ik vind het een beetje dom als je dit gelooft want je kunt zelf ook bedenken dat als je de film ziet dat dit onmogelijk is.
en als dit echt zou zijn: Waar blijven de duizenden moorden op al die kinderen en volwassen die dit al hebben geprobeert.
Ik vind dit gewoon erg achterlijk hoor,
als je dit gelooft.
het is maar een verbeelding. als het echt was was je dood denk je niet? 😉
nou, kijk ik heb het geprobeerd, natuurlijk stel je beel erbij voor, ookal gebeurd er niets, het is wel eng, ik denk dat veel mensen weten dat het niet echt is, maar het verhaal is toch eng, om het dan te proberen is nog enger.
geen ervaring mee. maar ben nu al vaak genoeg als de dood voor dingen dus ben niet van plan het te proberen.
heb jij het ondertussen al geprobeerd? of dat glaasje draaien?
Bloody Mary is een mythe. Bestaat niet echt. Dat weet ik omdat er een periode was in m'n leven dat ik daardoor geobsedeerd was. Elke avond zou ik alle lichten uitdoen en in de badkamer voor de spiegel staan zonder licht en zei ik Bloody Mary drie keer. Niets gebeurde. Dat heb ik een week volgehouden en daarna ermee opgehouden omdat het toch nergens naartoe leidde.
Bloody mary is een broodje aap ik heb het een keer 1 week elke nacht om 12 uur gedaan maar elke keer niks.
Glaasje draaien moet je niet proberen. Weet ik uit ervaring.
Bedankt voor je reactie!
tot nu toe alleen glaasje gedraaid, dat is duidelijk wel ECHT.
dat raad ik je wel aan, maar stel niet te gekke vragen zoals; Waarneer ga ik dood?
deze geesten weten dit, en als ze het gezegd hebben, doen ze er alles aan dat het ook op die dag gaat gebeuren...
maar zeg nou zelf, wil jij nou echt weten warneer je dood gaat?
denk het niet...
x
ik heb ooit een keer dat gedaan zaten we bij het vuur en we waren allemaal dronken enzo en toen kwam iemand met het fanstiese iedee geesten op te roepen gevolg ik hoor tot op  dag van vandaag als ik  in kastelen loop die oud zijn loop  dan hoor ik stemen  en zie  dingen  en voel dingen  en als ik dat verteel tegen me ouders broer of zus of wie dan ook geloven ze het niet of denken ze dat ik  geestelijk iets mankeer dus doe het niet en helemaal geen bloody marry op roepen die is echt fout heel fout ik heb dit verteeld tegen een vriend en die zei zij is leterlijk de duivel is en dat heb je niet in hand er kunnen verschrikelijke dingen gebeuren dus ga weet ik veel met vrienden shopen of naar de flim maar laat de dood met rust wand je hebt dat soort dingen niet in de hand het lijkt leuk maar het is echt niet leuk ik ben nu leterlijk een door geef luikje door die actie van toen en dat wil je niet geloof me en somige geesten zijn lief en doen niks ik heb wel eens dat een meisje waar ik mee heb paardgereden aan me bed verschijnt die ken ik en die doet niks en die helpt me soms als ik depri ben ofzo maar zo iets als bloody marry dat is de duivel en je moet je niet met dingen bemoeien  die boven je macht ligt en speel niet met vuur wand dat doe je als je met de dood gaat bemoeien kan het helemaal fout gaan niet doen echt niet doen !!!
Dit is een eng forum XD
ik heb een keer voor de lol een geest opgeroepen. het begon ineens heel hard te waaien en mn jas viel van het hek....
ik geloof er dus wel in.
DOODENG!!!
Geesten bestaan niet, dat blijkt uit onderzoeken.
is allemaal nep zo is er ook eentje met Lady Spades. ik had het een keer geprobeerd met The Notorious B.I.G vanwege south park maar helaas werkte dat niet 😢
hoi dat moet je never nooit doen echt je weet niet waar je mee speelt ik heb een keer een geest opgeroepen dat is toen ook gelukt dat was een vriendin die zelfmoord had gepleegt en is nu nog bij en iemand anders is bij me zeg liever niet wie maar die is bekent en overleden maar die voel ik ook in me omgeving als ik bed lig dus
ik heb het nooit gedaan, maar ga het denk x doen
allereerst denk ik zelf dat je een beetje paranormaal begaafd moet zijn.
en je moet er in geloven, als je er niet in geloofd gebeurt het niet.
ik ben paranormaal begaafd, en geloof dus echt dat zoiets gebeuren kan.
ik denk dat ik haar wel zal kunnen zien.
en als je het op de juiste manier doet gebeurt er vast niks ergs
Geesten bestaan niet, dat blijkt uit onderzoeken.

degenen die het onderzoeken geloven er niet in, en daarom willen ze bewijzen dat ze gelijk hebben.
als je er niet ingeloofd komen ze sws niet
hoi,

Het kan geen kwaad, behalve dat je jezelf misschien bang maakt.
Bloody Mary was de bijnaam van Maria Tudor, die ooit de koningin van Engeland was. Zij was katholiek net zoals haar man Phillips II koning van Spanje. In die tijd was de reformatie bezig en Phillips en Marie waren tegen de protestanten. Zij lieten deze protestanten vermoorden. Hierdoor kreeg Maria door het volk de bijnaam Bloody Mary. Wanneer zij stierf werdt ze opgevolgd door Elisabeth I, haar zus die zelf protestant was. Ik heb geen idee waar al die vreemde verhalen over bloody Mary vandaan komen, en ook niet waarom die er zijn. Bloody Mary was een slechte vrouw, maar daar blijft het bij.
Groetjes
Je kan het beter niet nog een x doen, want jij hebt nog geluk gehad, want er zijn er zijn namelijk goeie geesten en slechte geesten, als je een slechte geest zou tegen komen dan zou je nu wss niet meer bestaan, want ze kunnen je niet echt iets aan doen ofso maar ze kunnen wel je lichaam overnemen en ervoor zorgen dat je jezelf nare dingen aandoet of zelfmoord pleegt

En Bloody Mary is idd een mythe net zoals Slenderman, alleen de kans van dat Slenderman bestaan heeft kan wel echt zijn in het verleden, omdat er geruchten zijn dat vroeger kinderen ontvoerd werden door iemand met lange armen enz
Het lijkt me dat na 4 jaar het probleem van de maker van de topic wel opgelost is.
En daarnaast is er geen wetenschappelijk bewijs voor zowel geesten als de genoemde monsters.
Reputatie 1
Badge

geloof me , NIET DOEN ! het is voor je eigen veiligheid

Reageer