Skip to main content
Vraag

Billie eilish luisteren als jongen

  • 22 June 2024
  • 10 reacties
  • 83 Bekeken

hoiii

Is het raar om fan van Billie eilish te zijn als jongen??

Want sommige mensen kijken me meteen heel raar aan als ik zeg dus ik weet niet of het raar is.

Zijn er andere jongens die ook naar haar luisteren?

doeiii

10 reacties

Heyy @StillWaitingForYou ,

Nee hoor daar is niks raars aan! Trek je daar niks van aan. :)

Reputatie 7
Badge +12

Hii @StillWaitingForYou,

Is idd niks raars aan hoor! Probeer je niks van anderen hun meningen aan te trekken hoor je moet gewoon lekker luisteren wat jij leuk vindt! :)

Groetjess van ItsJustMe <3

Reputatie 6
Badge +1

Hee, dat is helemaal niet raar hoor!! Ik ken ook jongens die naar Billie luisteren! En als je het leuk vind moet je dat gewoon blijven doen!

groetjesss

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ik zou ook niet weten waarom dat raar zou zijn 🤔 laat je niks aan praten hoor. Prima en leuk !

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +18

Echt helemaal niks raars aan. Naar wie je graag luistert heeft niks te maken met je geslacht/gender/sexuality/whatever.

Gewoon lekker luisteren naar wat jij leuk vindt en je niks aantrekken van de meninkjes van anderen.

Reputatie 7
Badge +4

Hoiiii,

Nee hoor! Ik luister ook naar Olivia Rodrigo, Taylor Swift en Billie Eilish = vooral vrouwelijke muziek. Mijn vrienden vinden dat ook heel raar, maar daar trek ik niks van aan! Gewoon jezelf blijven hoor! :]

Groetjes, justGhast

Reputatie 4
Badge +1

Heeey

Nee hoor, het is helemaal niet raar om fan van Billie Eilish te zijn als jongen! Muzieksmaak heeft niets te maken met geslacht. Er zijn absoluut veel jongens die naar haar luisteren en fan van haar zijn. Billie Eilish heeft wereldwijd een enorme fanbase van verschillende leeftijden en geslachten, dus je bent zeker niet alleen.

Het is begrijpelijk dat sommige mensen misschien verbaasd reageren als je zegt dat je fan van haar bent, maar dat zegt meer over hun eigen verwachtingen dan over jouw smaak. Het belangrijkste is dat je luistert naar wat je leuk vindt en waar je van geniet, ongeacht wat anderen ervan vinden.

Dus geniet vooral van de muziek van Billie Eilish en laat je niet tegenhouden door eventuele reacties van anderen!

Reputatie 6
Badge +1

Heel erg bedankt allemaal : @tim16 @Tover01 @Jesse08 @Girlll @ItsJustMe @b0bbie_4x @justGhast .

Ik ga me er niks van aantrekken en gwn doorluisteren!

 

Doeiii

Reputatie 7
Badge +17

Gewoon inderdaad niks van aantrekken @StillWaitingForYou . Luister gewoon wat je leuk vind!

Groetjes van mij @Anoniemxv 

Hoi @StillWaitingForYou 

Dat heb ik ook. (Ik luister Taylor Swift)

Gewoon negeren.

Liefs @NoahLovesYou 

Reageer