Bikini's

  • 27 May 2018
  • 8 reacties
  • 496 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy,
Weet iemand een leuke winkel/site waar ik een bikini kan kopen of bestellen?
Alvast bedankt ?

Groetjes Dikkekuslisax

8 reacties

Zalando
Hema
Jongen hier, maar ik weet er 2.
Bon Prix, Hunkemoller
Hoi!

Wat voor bikini je koopt hangt af van het budget dat je eraan wilt geven. Je kan Ć©Ć©n duurdere bikini kopen, of een paar goedkopere. Dat is aan jou.

Als je een standaard broekje, bv. zwart, combineert met een bikinitop die niet per se in een setje zitten, kan je geld besparen, aangezien setjes vaak duurder zijn. Je kan dan ook bv. meerdere tops met dat ene bikinibroekje combineren.

Groetjes
x
Hey,

Ik wil graag een bikini of 2 misschien die niet zo standaard zijn. Mag wat anders zijn dan andere, sexy en stoer.

Bedankt voor jullie reacties xx

Groetjes Dikkekuslisax
Hey,

Je zou een keer naar de stad gaan en gewoon wat winkels in lopen. Bij veel sportzaken vind je ook bikini's.

Ook op het wereldwijde web kun je gewoon even googelen.

Vgm mogen we geen specifieke winkels noemen ivm reclame (wat niet mag van de forumregels).

Gr. Pin
hey
als ik een nieuwe bikini nodig heb ga ik meestal naar de stad en loop verschillende winkels in tot ik wat vind. en als je geen tijd hebt om naar de stad te gaan is googelen altijd ook nog een optie.
ghost
Bedankt voor jullie reacties! ?
Reputatie 4
Badge +5
Bonprix. Zij hebben echt hele mooie bikiniĀ“s. Al ben ik een jongen, zij hebben daar verschillende soorten. Kijk maar eens op www.bonprix.nl!
Succes!

Reageer