Hoi,
Ik ben elke dag pas kwart voor vier uit, ik zit in jaar twee van de middelbare school, maar mijn vriendinnen ziet er nog op de basisschool en die zijn altijd 2 uur uit, daardoor kan ik bijna nooit meer met ze afspreken. En ik ben bang dat daardoor mijn contact met een goede vriendinnen verwatert omdat we ook allebei op een andere school zitten. Hierdoor kom ik steeds met een rotgevoel thuis. Normaal weet ik allerlei leuke dingen om te doen maar als ik thuis kom en het is al zo laat en moet nog van alles doen voor school, weet ik het gewoon niet meer. Maar ik wil gewoon lekker kunnen buiten spelen met mij vriendinnen. Want in mij eentje buiten spelen vind ik saai ( dat heb ik al zo vaak gedaan). Ik ken wel iemand die eigenlijk altijd kan spelen ook in het weekend, maar ik heb daar geen telefoonnummer van dus dan moet ik steeds aan de deur vragen of ze kunnen spelen en dat vind ik een beetje spannend.
Weten jullie hoe ik toch nog met mijn vriendinnen kan afspreken? want ik wil niet dat het contact verwaterd.