Skip to main content
Vraag

bijhouden journals, dagboeken etc.

• October 4, 2025
  • 2 reacties
  • 23 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

ik vroeg me af of jullie manieren hebben bij te houden wat je allemaal gedaan hebt op een dag. Bijvoorbeeld elke dag kort stukje text schrijven. Bolletjes in kleuren met hoe je mood was, hoeveel je gelopen hebt, hoeveel water gedronken etc. een agenda waar je in terug kan zoeken wat je gedaan hebt, elke dag 1 seconde filmen of foto maken, scrapboeken, journalen, lijstje maken met wat je gedaan hebt. Of zelfs a is het maar op een gebied. Zoals wat voor huiswerk je af hebt of welke trainingsoefeningen je hebt gedaan. 
wat het ook is, ik ben benieuwd hoe dit bevalt

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 4, 2025

Je kan best grappige dingen doen om te onthouden wat je op een dag gedaan hebt 😃. Je kan elke dag een kleurtje tekenen voor hoe je je voelde 🌈, of een foto maken 📸, of 1 zinnetje opschrijven in een schriftje ✍️.

Je kan ook lijstjes maken van wat je huiswerk was of hoeveel water je dronk 💧. Sommige mensen filmen elke dag 1 seconde en dan plak je dat aan elkaar en krijg je een leuk filmpje 🎥. Het is gewoon leuk om later terug te kijken en te zien wat je allemaal gedaan hebt.

xx liefs Wolf 🐺

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 4, 2025

Hey! Ik houd alles kort samengevat bij in een dagboekje met slotje en waar je ook printjes van wat fotos in kunt doen. Wel leuk om terug te kijken wat ik 2 jaar geleden deed xd.. En ik noteer vooral de opvallende dingen die ik beleef. Bijvoorbeeld gewonnen bij voetbal, verloren met judo of jeej een 10! ( Stel dat gebeurt 😉) of als ik iets heel leuks of aparts beleefde bij Scouting ofzo en dan een smily of een zonnetje of bloemetje erachter. 

Liefs, Tover xxx

Liefs, Tover xxx