Vraag

bepaalde kleding dragen op de meest rare plekken wie nog meer

  • 19 March 2023
  • 3 reacties
  • 144 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Welke kleding hebben jullie wel eens op

een rare plek gedragen zoals auto’s supermarkt vliegtuig enzovoort. Ik heb zelf vorig jaar 1 keer me bikini topje aan gehad in het vliegtuig naar Florida was daar toch nog warmer dan op Bonaire. En in Nederland vaak genoeg in me bikini in de supermarkt gestaan dan heb ik echt geen zin om kleding aan te doen als ik aan het zwemmen ben zomers. en ik heb 1 keer in een onese boodschappen gedaan toen lag ik lekker op de bank te luieren moest ik ook mee dan heb ik echt geen zin om me om te kleding 


3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb een met mijn onese en sloffen in de bieb gestaan en heb mij vergeten aan te doen en toen stond ik in mijn ondergoed op school basisschool 

Reputatie 7
Badge +17

Ik had een keer een hunt ( met "detectives” ) en wij liepen in tweetallen en de bedoeling was natuurlijk om niet “gearresteerd” te worden. Dus daar doe je je best voor. Om niet gezien of herkend te worden.  Ik had een rugzak mee met  2 zonnebrillen,  2 verschillende petjes, een short, een rokje, een ander shirt en gekleurde kniekousen.  En ergens op de route op een bospad  kleedde ik me om, deed het rokje en de kniekousen aan, ander petje op  en liep toen zo langs een paar hunters die niks in de gaten hadden XD .   Het meisje waar ik mee liep deed ook andere kleren aan. Helaas na een meter of 200 kwam er van de andere kant een hunter die mij kende en kwam ik alsnog in de boeien in de auto terecht ;) Maar mijn  maatje, zij kwam wel weg haha. Dus het was half gelukt.

En met kerst na een kerstviering waar ik een geruite rok droeg ( kilt) die gewoon aangehouden en de supermarkt in. Ik dacht er helemaal niet meer aan dat ik ‘m aanhad haha.  Eigenlijk keek niemand echt raar.  Paar meiden vonden het wel  cool XD .  😉 Dus dat durf ik nu ook vaker :)

Groetjes liefs Julian X

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb welleens midden in de winter in een t shirt en een korte broek 10km gefietst, ik kon mn jas niet vinden en mn lange broeken zaten allemaal in de was (ik heb er ook ni veel)

 

En ja, als het 2 graden is buiten, het had gisteren gesneeuwt en dan ga je met een korte broek en een tshirt naar buiten. Dan kijken ze wel op zeg maar😂

 

Mij boeit kou zoiezo niet. Gewoon niet op focusen, en dan komt het wel goed. Was trouwens ook niet verkouden geworden ofzo. Dus dat is een plus👍

Reageer