Skip to main content
Vraag

ben ziek en vv me

• September 19, 2025
  • 7 reacties
  • 112 Bekeken

myla0318
Forum|alt.badge.img+2

Heyy myla hier 

Ff eenkeer wat anders dan normaal ik ben dus al een paar dagen ziek en zit nog niet veel vooruit gang in 

Maar ik verveel me dus zou iemand een vragenlijst kunnen maken voor of weten jullie een leuke op het forum 

Wat info over mij:

* trans

* 16

* christen

* lesbisch 

7 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 209 reacties
  • September 19, 2025

Heyy,

Miss vind je deze leuk 😊 :

Beterschap❤

Liefs🤗

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • 2195 reacties
  • September 25, 2025

Heeyy ​@myla0318! 💖

Super balen dat je ziek bent 😩 hopelijk voel je je snel wat beter! En echt leuk dat je toch iets gezelligs wil doen ondanks dat je niet fit bent 🫶

Ik heb speciaal voor jou een leuke vragenlijst gemaakt, beetje mix van luchtig, diep en gezellig. Misschien leuk om zelf in te vullen of door te sturen naar anderen op het forum! 😊

🧠 Over jezelf:

1. Hoe voel je je vandaag (echt)?

2. Wat is een klein dingetje dat je blij maakt, ook op rotdagen?

3. Wat zou je nu het allerliefst willen doen als je weer beter bent?

🌈 Queer stuff:

1. Wat was je eerste gay crush (celebrity of niet)?
  2. Wat vind je het mooiste aan jezelf als queer persoon?
  3. Hoe zou jouw droomdate eruitzien?
  4. Als je 1 vooroordeel over lesbische meiden kon laten verdwijnen, welke zou dat zijn?

💒 Geloof & identiteit:

1. Wat helpt jou om je geloof en je identiteit samen te laten bestaan?
  2. Is er een Bijbeltekst of quote die je kracht geeft?
  3. Wat zou je tegen je jongere zelf willen zeggen als het gaat om geloven & jezelf zijn?

💬 Random en fun:

1. Welk dier past het best bij jouw vibe?
  2. Wat is je comfort-serie of -film als je ziek of verdrietig bent?
  3. Chocolade of chips?
  4. Als je één dag iemand anders mocht zijn, wie zou je kiezen en waarom?
  5. Wat is een talent van jou dat mensen vaak onderschatten?

Laat me weten wat je er van vind! En beterschap 💗✨ Je bent dapper en mooi precies zoals je bent — ook als je op de bank ligt in een dekentje en niks doet. 🫶

xx liefs Wolf 🐺

myla0318
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 52 reacties
  • October 2, 2025

Heeyy ​@myla0318! 💖

Super balen dat je ziek bent 😩 hopelijk voel je je snel wat beter! En echt leuk dat je toch iets gezelligs wil doen ondanks dat je niet fit bent 🫶

Ik heb speciaal voor jou een leuke vragenlijst gemaakt, beetje mix van luchtig, diep en gezellig. Misschien leuk om zelf in te vullen of door te sturen naar anderen op het forum! 😊

🧠 Over jezelf:

1. Hoe voel je je vandaag (echt)? | moe

2. Wat is een klein dingetje dat je blij maakt, ook op rotdagen? | me favo knuffelbeer

3. Wat zou je nu het allerliefst willen doen als je weer beter bent? | lekker met me ma langs de kringloop winkels

🌈 Queer stuff:

1. Wat was je eerste gay crush (celebrity of niet)? | celebrity: jasmien bosveld / non-celebrity: een meisje van mijn school (geen classmate)
  2. Wat vind je het mooiste aan jezelf als queer persoon? | me queer humor die me vrienden dan niet snapte
  3. Hoe zou jouw droomdate eruitzien? | heeeeeel orgineel maar uiteten en dan elkaars gezicht schoonmaken met een servetje
  4. Als je 1 vooroordeel over lesbische meiden kon laten verdwijnen, welke zou dat zijn? | het stereotype uitstraling van een lesbienne

💒 Geloof & identiteit:

1. Wat helpt jou om je geloof en je identiteit samen te laten bestaan? | veel bidden en bijbel lezen
  2. Is er een Bijbeltekst of quote die je kracht geeft?  | “For God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever believeth in him should not perish, but have everlasting life.
  3. Wat zou je tegen je jongere zelf willen zeggen als het gaat om geloven & jezelf zijn? |  Jesus loves you

💬 Random en fun:

1. Welk dier past het best bij jouw vibe? | panda gwn lekker rustig aan en lekker eten
  2. Wat is je comfort-serie of -film als je ziek of verdrietig bent? |  heartstopper & the rookie
  3. Chocolade of chips?  chipssss en dan het liefst paprika en of bolognese
  4. Als je één dag iemand anders mocht zijn, wie zou je kiezen en waarom? | idk maar in ieder geval een fem zodat ik kan ervaren hoe is om de goede body te hebben
  5. Wat is een talent van jou dat mensen vaak onderschatten? | aanvolen hoe mensen zich echt volen

Laat me weten wat je er van vind! En beterschap 💗✨ Je bent dapper en mooi precies zoals je bent — ook als je op de bank ligt in een dekentje en niks doet. 🫶

xx liefs Wolf 🐺

beste wolf

het was leuk om in te vullen en moest bij sommige vragen ook ff goed denken

xx liefs myla 

myla0318
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 52 reacties
  • October 2, 2025

Uhm ​@Wolf zou ik deze vragenlijst als topic mogen plaatsen of heb je dat liever niet het is tenslotte door jou gemaakt 

Liefs myla

Yusa
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • 572 reacties
  • October 2, 2025

@myla0318 dat klinkt vervelend! (Op 2 manieren😉) ben je nog ziek?

XXX Yusa 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • 2195 reacties
  • October 3, 2025

Uhm ​@Wolf zou ik deze vragenlijst als topic mogen plaatsen of heb je dat liever niet het is tenslotte door jou gemaakt 

Liefs myla

Van mij mag je 🤗

xx liefs Wolf 🐺

• 0 reacties
  • October 12, 2025

beterschap