ben ik een schrijver(lees proeftekst)

  • 14 January 2019
  • 0 reacties
  • 32 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik schrijf sinds december (2018) Ik weet niet maar ik kan zo dingen uiten dit werkt voor mij ik doe namelijk aan sh(self-harm) en ik weet niet of ik bi of gay ben . Dus ik moet wel degelijk dingen uiten ik plaats hier een tekst waaraan ik was begonnen hij is nog niet af. Ik wil graag een oordeel of het goed is en of ik bijvoorbeeld een blog aan zou moeten maken(btw ik ben een meisje van 13)Het verhaal heet nu nog Luna maar dat veranderd waarschijnlijk wel als ik meer heb.


Het was een donkere nacht, een hele donkere nacht.Daar zat ze in het donker in de stortende regen. Er vielen bakken uit de lucht, uit die donkere wolken, uit dat donkere gat. Ze dacht: Kom, kom dan gij zei toch dat gij zoudt komen. Zo dacht ze nou altijd in een oude beleefdheidsvorm ze wist dat ze dat moest veranderen, niemand zei nog gij dat dacht ze nu weer ze dacht deze keer houd ik het vol ik denk in de tijd van nu . Nu terug naar het verhaal ze wachtte op haar vriendje nou eigenlijk haar ex-vriendje nadat ze het uitgemaakt. Ze had geen idee waarom ze het eigenlijk had uitgemaakt. Ze had nu door dat hij niet zou komen, hij heeft haar laten stikken net zoals zij deed toen ze het uitmaakte. Hij pakte haar terug. haar telefoon en belde haar Wacht ik heb 'haar' nog niet voorgesteld haar naam is Luna, Luna Costar. Luna pakte haar telefoon en wist even niet wie ze moest bellen, al die bekenden namen zweefden door haar hoofd. Daar kwam de goede naam naar voren Isabella de beste vriedin van Luna. Isabella zou dan wel geen auto hebben om haar op te kunnen halen bij deze verlaten oude griezelige plek. Daar was het antwoord het vriendinnetje van Isabella had een auto. Tring-tring-tring drie keer ging die over voor Isabella op nam Luna vertelde Isabella het hele verhaal en vroeg of Emily haar op kon komen halen. Dat is... Isabella maakte haar zin niet af en begon te huilen Luna snapte niet waarom tot Isabella zei dat het uit was met Emily. Luna was verbaasd en zei dan loop ik wel door en zoek ik een gratis lift. Luna liep en liep en liep, totdat ze wat achter zich hoorde. BRUHHH! Luna rende voor haar leven maar toen dacht ze erachter ze zijn wie achter haar aan zat. Klopt dat was ze vergeten het was halloween, het was gewoon een stel kinderen.

Dit was het tot nu.

  • Wijzig tags

0 reacties

Geen reactie

Reageer