Skip to main content

Hey mensjes op dit forum, ik ben een (trans) jongen van 14 jaar oud.

Ik wil echt al heel lang op voetbal maar het mocht niet van m'n ouders, nu mag ik wel op voetbal maar nu durf ik niet. Ik kom dan wrss bij de mo-17 omdat er geen mo-14, mo-15 of mo-16 zijn bij mijn club (heb nog geen comming out gedaan btw). Ik heb trouwens 0 voetbal ervaring. 

Ik ken 2 mensjes van dat team en daarom ben ik bang (en omdat ik totaal niet kan voetballen). Het is een oud klasgenoot waar ik geen tot weinig contact mee had en haar zus. Hun weten best veel over mij en die andere meisjes zijn dikke matties met hun.

Over het algemeen vind ik voetbal wel gwn leuk mr t is allemaal nieuw enzo en dat is gwn klote. En daar ben k ook wel bang voor, maar ik wil het wel heel graag.

Wat zouden jullie doen?? 

-ROBI-

misschien kan je met vrienden even een balletje trappen, of in je eentje scoren en oefenen met dribbelen, zodat je in ieder geval een beetje ervaring hebt. 

Dat die twee zussen veel over jou weten is lastig (zeker als je die informatie eigenlijk niet wil delen). Daar kun je namelijk niks aan doen. Misschien gewoon een aardig woordje met hen wisselen, zodat ze jou ook aardig vinden? 

Je hoeft niet bang te zijn! Jij kunt dit! 


Reageer