Skip to main content

Bang dat account word ontdekt

  • 27 June 2024
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Hoii

Ik ben soms bang dat mn account word ontdekt. Ik deel hier best veel prive dingen en wil niet dat andere mensen dat lezen. Een vriend is er achter gekomen maar hij gaat het niet doorvertellen (Ik vertrouw hem heel erg en we zijn goede vrienden dus maakt me opzich niet uit). maar heeft iemand tips?

Alvast bedankt!

Doeii

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoiii,

Niet aan iemand anders vertellen en betrapt worden! :]

Groetjes, justGhast

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ja dat is vervelend. Als het echt niet anders kan zou je je account moeten sluiten en een nieuwe aanmaken maar hopelijk is dat niet nodig. Probeer de dingen die je vertelt anders nog iets anoniemer of ‘algemener’te vertellen.  Maar als die vriend niks vertelt zou er geen probleem hoeven te zijn. Je kunt het ook aan de Kindertelefoon vragen. Via mail of via een topic denk ik ? Misschien kan de moderator nog meer  vertellen? Liefs, Tover xxx

Reputatie 5
Badge +2

Hoi,

Het is inderdaad heel belangrijk dat iedereen 100% anoniem is op het Forum, zie Forumregel 3:

3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum, zodat anderen jou niet herkennen. Dus:

  • Plaats geen foto’s van personen - hieronder vallen ook afbeeldingen/foto's die gegenereerd zijn door AI.
  • Geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam.
  • Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.  Plaats geen persoonlijke gegevens van anderen, zij hebben ook recht om anoniem te blijven.

Achteraf, als het niet anders meer kan, kan je aan ons vragen om je account te verwijderen.

Nog veel plezier op het Forum!

Karin, De Kindertelefoon

Reageer