Vraag

Band

  • 30 August 2018
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik heb een vraag en weet niet waar ik het anders moet vragen dus doe het hier.

Ik wil dus in een band. Zoals why don't we of blackpink, bts, enz. Maar 1. Hoe kom ik in een band.zijn er entrainmenten(of zo) die banden bij elkaar zetten. En zo niet, hoe word een band dan bekend? Want bij je eerste nummer weet nog niemand dat je bestaat hoe ging dat dan bij bts of een andere band die bij het eerste nummer eigelijk al bekend is?

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel en bedankt voor de moeite om dit te lezen en alvastbedankt voor het antwoord

2 reacties

Hey!

Meestal beginnen banden met een paar vrienden die gewoon wat muziek spelen en uit eindelijk een nummer maken.
Dus ze worden vaak uit een eigen omgeving gecreëerd.
En als een nummer heel goed is kan die doorbreken b.v.b op een site waar je videoś op kan posten.
(Ik zeg het zo om geen websites te adverteren zie regels van de kindertelefoon)
En als mensen het nummer mooi vinden wordt het gedeeld of over gepraat en zo breken meestal banden uit.

Ik hoop dat ik je iets informatie heb gegeven
Gr. Sayittomy
Dé manier om door te breken is muziek uitbrengen. Als je echt een dijk van een nummer maakt, en natuurlijk de nodige geluk hebt, breek je wel door. Maar dan is de kunst om dat truckje te herhalen.

Reageer