Vraag

badmeester opdringerig

  • 14 August 2023
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben op vakantie.  Ik had mijn teen gestoten in het zwembef.  Het bloedde best hard dus ik dacht ik vraag een pleister aan de badmeester.  Hij wilde me perse zelf verbinden.  Ook gaf hij me een pleister mee als reserve en daarop had hij zijn nummer geschreven.  Hij weet dat ik 15 ben omdat hij vroeg of ik die avond naar een club zou gaan en ik zei dat ik te jong was.  Hij is 26. Nu heeft hij ( ik weet niet hoe) mijn insta gevonden en stuurt hij allemaal berichten.  Niets seksueels ofzo al heeft hij wel gezegd dat hij me kan helpen de club in te komen maar dat moet ik dan wel "verdienen". Ik wil nu eigenijk niet meer naar het zwembad omdat ik me een beetje ongemakkelijk voel.  Wat kan ik nog doen?


3 reacties

Hey @Mimo ,

Ik snap wat je bedoelt. 

Persoonlijk zou ik gewoon niet reageren op insta en misschien naar een ander zwembad gaan, maar ik weet niet of dat een optie is.

Ik zou hem zelf in ieder geval niet vertrouwen als ik je verhaal zo lees .

Reputatie 7
Badge +7

Sorry maar dit klinkt echt alsof hij een hele gekke pedo is ofzo. 

Je zou dat aan kunnen geven bij de receptie bij die vakantie? 

Ik heb tegen hem gezegd dat ik geen interesse heb.  Hij zegt dat hij meisjes nooit leuk vindt op het eerste gezicht maar mij wel.  Ik zie er ook niet uit als 15. Hij heeft me idee dag mee uit gevraagd.  Of ik mee wil naar het strand na zijn werk,  mee wil op zijn motor, samen een hapje wil eten etc. Hij is heel knap ( is ook model) dus ik denk dat hij niet gewend is dat iemand hem afwijst ofzo.  Nou dan is dit de eerste keer want ik ga vanavond nog naar de club maar daarna rijd ik naar huis. 

Reageer