Skip to main content

Backfull en een vraag

• June 3, 2026
  • 3 reacties
  • 23 Bekeken

anoniempie0606
Forum|alt.badge.img+1

Hallo iedereen!

Gistermiddag had ik mijn chromebook laten vallen maar gelukkig is ie nog heel😅 Dit is niet een heel lange topic.

Gisteravond had ik free-run-les, en toen moesten we van een groot blok naar de airbag een flip oefenen. Ik ging een back full oefenen van dat blok af. Ik kon hem al in de foampit (blokkenbak), maar dit keer dus vanaf hoger en een andere landingsgrond. En ik kan die nu! Daar ben ik heel trots op. Ik wil wel nog oefenen om een back full gewoon op een trampoline te kunnen.

Een andere jongen die daar ook op les zit, noemde mij trouwens eerst Ballerina Cappuccina en later nog karamel-cappuccino-… (en dan mijn naam).  Is dat raar? Zelf snapte ik er niet veel van.

Doeidoei!

3 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 3, 2026

De vraag was of het raar was wat die jongen zei? Tja volgens mij heeft het iets met "brainrot" te maken wat erg domme filmpjes zijn wara ik niets van begrijp☺️ kijk ik ook niet. Gaat je brein van rotten zoals het al zegt. Maar daar heb je dus dingen als ballerina cappuccina en andere idiote dingen. Trek je er niks van aan. 

Liefs🩷

Yusa
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 3, 2026

Te snel getypt 😉 wara moet waar zijn ... 

anoniempie0606
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 4, 2026

Geen probleem hoor ​@Yusa  😄

Ik heb ook niks met brainrots. Vorig jaar heb ik er wat dingen over opgezocht, gewoon uit interesse en omdat het ineens bestond, maar ja… Je brein gaat er inderdaad van rotten 🤣

Doei!