Skip to main content

Avatar: the Last Airbender (wat vragen over de serie πŸ™‚)

• July 7, 2026
  • 3 reacties
  • 25 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+4

Hey, ik ben dus helemaal Avatar fan omdat mijn zus zei dat ik de serie MOEST kijken en ik dacht eerst dat ik het stom zou vinden, maar ik vind het de leukste ooit 😁

Ik weet dat ik hier op het forumΒ iemand heb gevonden die avatar ook leuk vindtπŸ˜‰ en er zijn vast nog anderen die de serie hebben gekeken:)Β 

Heb dus wat vraagjes en je mag altijd meer vertellen of mij vragen stellenπŸ™ƒ

1 . Wie is je favoriete karakter en waarom?Β 

2 . Wat vind je de grappigste scène en waarom? 

3 . Wat vind je de leukste/ mooiste/ spannendste scène en waarom? 

4 . Hoe ver gaat je liefde voor de serie haha?🀣 als in, heb je er spullen van of maak je fanart? Etc.  

En ik vind het gewoon wel leuk om er over te kletsen πŸ˜„ dus zeg wat je wil zeggen zou ik zeggen 🀣

ps : SPOILER ALERTΒ  voor wie de serie nog niet heeft gekeken❗️

Liefs πŸ€—

3 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 9, 2026

Hey, iemand die het heeft gekeken? Bijvoorbeeld ​@The blue spiritΒ πŸ˜‰

Liefs πŸ€—

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • July 9, 2026

Avatar is legendarisch dus ik doe mijn best om deze vragenlijst goed in te vullen voor iemand zo legendarisch als YusaΒ πŸ˜‰.

1 Ik denk katara, ik kan me gewoon inleven in haar, ze is serieus maar toch ook grappig. Anders denk ik Appa ik weet dat dit niet echt een karakter is maar kom op, het is Appa.

2 Ik vond de scene dat ze in basingse in die karrektjes reden wel legendarisch.

3 Ik vond die scene waar al die kinderen in de vuur natie school deden dat ze allemaal ang waren zodat ang kon ontsnappen ook wel mooi.Β 

4 Ik heb een keer gedacht om toen ik nog een buzzcut had een blauwe pijl op mijn hoofd te zetten dit zegt denk ik wel genoeg

(ik heb het al heel lang niet meer gekeken dus corrigeer me als ik het verkeerd heb)

Vriendelijke groet,

35 bomen

Yusa
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 9, 2026

Hey ​@35 BomenΒ dankjewel voor het invullen! Appa is ook gewoon leuk hoor, dat vind ik ook;)Β 

Ik denk dat je met die karretjes in Ba Sing Se die in Omashu bedoelde maar meer ook niet:)Β 

Haha dat van het haar is ook wel geniaalβ¬‡οΈπŸ§’ ik zie het toch al helemaal voor me 😁 

Ik vul hem later in,Β 

LiefsπŸ€—