Vraag

Auto, droomauto?

  • 1 November 2020
  • 4 reacties
  • 186 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heya people,

Ik ben 17 jaartjes en wordt in juni next year 18. Omdat ik al een rijbewijs heb wil ik me graag gaan oriënteren op auto's. Ik wil namelijk graag een auto kopen volgend jaar zodat ik als ik 18 ben lekker kan rond rijden in me autootje. 

Er zijn hier zeker wel een aantal andere forumleden die vast en zeker wel is hebben gedacht aan een auto. Of die misschien wel een droom auto in hun hoofd hebben.

Vraagjes:

1️⃣ Heb jij een droomauto? En zo ja, welke is dat?

2️⃣ Stel je bent net als ik 17 en je hebt euhm laten we zeggen €100k,- welke auto zou jij dan kopen en waarom deze?

3️⃣ Straks ben jij ook 18 of ouder en je wilt graag een autootje aanschaffen,  welke auto lijkt jou nou heel leuk om in te beginnen?

4️⃣ Wat is je favo auto merk en waarom?

5️⃣ Wat voor soort auto zou jij kiezen? Een Stationwagon,  SUV, sedan, etc?

6️⃣ Zou je kiezen voor een Elektrische auto? Zo ja why, en zo nee why not?


Nou dat waren de vragen wel. Thanks alvast voor het invullen. Jullie zijn Awesome!❤

See ya!

Jixx.

 


4 reacties

Wat leuk dat je je rijbewijs al hebt, beetje jaloers wel haha. Zelf ben ik hier eigenlijk nog niet zo mee bezig omdat ik flink druk heb, dus echt nagedacht over m'n eerste autootje heb ik nog niet eigenlijk, maar goed.

  1. Niet perse één droomauto ofzo, want kies je dan voor een hele dikke supercar of toch voor die praktische auto. 
  2. Denk niet dat 100k erg realistisch is voor een student haha, maar goed, combi tussen sportief en praktisch denk ik zoals; Mercedes GLA (AMG), Audi RS Q3, mis zelfs Range Rover of Volvo XC40 ofzo.
  3. Iets van het bovenstaande zou me zeker leuk lijken maar als startautootje zal dat het 'm niet worden. Straks lekkere studieschuld en natuurlijk weinig tijd om te werken naast de studie zal waarschijnlijk resulteren in een klein autootje maar des te leuker is het om langzamerhand omhoog te werken toch haha
  4. Ben wel beetje Mercedes (AMG) fan, ziet er allemaal heel agressief uit en gwn snel en luxueus. Heb ook wel zwak voor Porsche.
  5. Sportieve SUV. 
  6. Nee, igg nog niet. Ik ben wel een beetje aan het bijtrekken, maar lijkt me nu nog niet chill. Ten eerste voor de ervaring natuurlijk. Het gebrek aan geluid is wel zeer treurig. Daarnaast zit je natuurlijk met actieradius. Aangezien je een benzine/dieselauto  overal binnen 5min weer vol kan tanken, is deze actieradius eigenlijk ∞. Voor elektrische auto is de technologie gwn nog niet zover. Opladen duurt met een gewone lader gwn veel te lang om op te wachten en mocht je al ergens een fast charger vinden (volgens mij zijn dat er nog maar heel weinig) ben je evengoed minimaal nog een half uur aan het laden. Ik zou hier dus echt niet tegenkunnen. En daarbovenop komt dan nog het verschrikkelijke design van de sommige volledig elektrische auto's. Waarom moet dan meteen zo futuristisch enzo. Als ze gewoon de normale, huidige designs uitrusten met elektrische aandrijving zou dat al een hoop schelen. Misschien iets minder efficiënt maar het oog wil ook wat. 

 

1️⃣ Heb jij een droomauto? En zo ja, welke is dat? AUDI RS3

2️⃣ Stel je bent net als ik 17 en je hebt euhm laten we zeggen €100k,- welke auto zou jij dan kopen en waarom deze? 

2E HANDS VW POLO OFZO IETS KLEINS

3️⃣ Straks ben jij ook 18 of ouder en je wilt graag een autootje aanschaffen,  welke auto lijkt jou nou heel leuk om in te beginnen? 

VW golf

4️⃣ Wat is je favo auto merk en waarom?

AUDI, ZIET ER WEL GOED UIT, KLINKT OOK LEKKER

5️⃣ Wat voor soort auto zou jij kiezen? Een Stationwagon,  SUV, sedan, etc?

SEDAN OF SUV

6️⃣ Zou je kiezen voor een Elektrische auto? Zo ja why, en zo nee why not?

NEE, MIS HET GELUID VAN EEN MOTOR.

 

 

1 ja fiat 500 roze met witte leren stoelen

2 Volkswagen UP

3 Fiat 500

4 BMW, Fiat, Toyota en Lamborghini

5 SUV lekkere grote auto

6 ja elektrisch beter voor het milieu en af en toe vindt ik uitlaatgassen stinken 

Badge

1: Porsche 911 turbo s

2: BMW M4 2015/X 6M

3: Nissan z350 (niet onder de 10k)

4: BMW, hou van het design.

5: SUV lekker overzichtelijk.

6: Nee, een auto hoort geluid te maken. Daarbij ook de acceleratie op die wagens voelt onnatuurlijk. 

 

Reageer