Vraag

Attracties die weg mogen en nieuwe attracties

  • 18 August 2022
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hoi allemaal, ik heb een vraagje: Welke attracties van de Efteling zouden jullie willen zien gesloopt worden? 

Jullie mogen zelf kiezen welke attracties. 

Mijn mening is dat Droomvlucht en Fata Morgana en het spookslot en de villa Volta mogen wel gesloopt worden, omdat ze zijn oud, maar oke ze zijn wel populair bij mensen. 

Maar eh, stel als je mocht kiezen wat voor attracties je mocht bouwen in de Efteling, welke thema en welke type zou je het willen hebben? 

We moeten wel accepteren, de meningen van andere mensen, dus normaal doen. 


1 reactie

Reputatie 1
Badge +1

Ben al tijdje niet in de Elfteling geweest haha. Heb dus niet per se een oordeel over. Vgm hadden ze toch al wat oude attracties zoals de bobslee gesloopt? En ze hebben bij de Elfteling vooral ritjes voor kinderen en een "magisch" thema dus daarom blijft de Droomvlucht o.a nog staan. Ik ga liever naar Walibi tbh. En ik weet niet wat daar weg zou moeten of in de plaats van moet komen. Misschien de Condor vervangen met een beter achtbaan. Ik kan heel goed tegen achtbanen maar die Condor... Hij is niet eng ofzo maar heel vervelend, je hangt aan de baan ipv in een karretje op de baan. Daarom voelt zo een looping heel vreemd. 

Reageer