Hii!
Gaaf dat jullie zo goed zijn in atletiek en gaaf dat jullie ook vaak op het podium staan! Goed bezig hoor!
Ik vraag me heel erg af hoe zouden jullie dit doen met school (doe VWO)
Ik heb geen idee hoe ik dat zou combineren met school want ik zit niet echt in de professionele sportwereld, maar ik denk dat je dan vooral in het weekend en 's ochtend voor school of 's avonds na school moet trainen ofzo?
en nog een vraagje ik heb ook een vriendin maar als ik ergens ga zwemmen dan kijken alle meisjes naar mij en dan voel ik me ongemakkelijk.
Snap dat dat ongemakkelijk is dat zou ik ook niet fijn, maar probeer je er niks van aan te trekken hoe lastig dat misschien ook is. Je kan het ook zien als compliment want de meiden die naar je kijken vinden je dus wel mooi! En anders kan je er natuurlijk altijd wat van zeggen dat houden ze echt wel op met kijken ;)
Steeds vaker wordt ik ook om mijn snap gevraagd WAT MOET IK HIERMEE EN WAT MOET IK DAN ZEGGEN.
Geef je snap alleen weg aan mensen die je vertrouwd. Als je het niet wilt geven dan negeer je het gewoon of je zegt tegen ze dat je dat niet wilt.
En ik had nog een vraag hoevaak en hoelang sporten jullie in de week. Alleen echt sporten niet op school gym.
Ik moet iedere week 1x zwemmen omdat ik mijn spieren moet trainen vanwege mijn hoofdpijn/migraine. Daar ben ik ongeveer 1 uur per week mee bezig en daarbuiten wandel ik graag dus ik beweeg wel veel uren buiten school.
Groetjes van mij :)
Steeds vaker wordt ik ook om mijn snap gevraagd WAT MOET IK HIERMEE EN WAT MOET IK DAN ZEGGEN.
Zeg dan gewoon dat je een vriendin hebt, of zeg gewoon "nee".
En ik had nog een vraag hoevaak en hoelang sporten jullie in de week. Alleen echt sporten niet op school gym.
Ik sport al bijna 1 jaar lang, 5x/week, 1.5 uur tot max. 3 uur per keer.