Skip to main content

Jajajaja, daar gaan we weer!!!

Laatst ging ik met mijn moeder naar de PLUS en rara wat ik tegenkom?

(Ik heb het plaatje verkleint omdat privacy enzo)

De allernieuwste Asterix en Obelix! 

Ik heb de Asterix niet gepakt want… mijn moeder weet niet echt van mijn Asterix en Obelix fase.

ANYWAYS!

Ik had een plannetje gemaakt.
Ook al is er 1 van mijn familieleden vandaag jarig en ga ik daar waarschijnlijk naar toe als het van mijn vader mag (denk het wel). Ik ga de Asterix lezen nadat ik klaar morgen ben met het werk.

Mijn moeder komt straks thuis en brengt ons naar mijn vader’s kant/mijn oma en opa. Ik hoop dat we dan direct door naar huis mogen want dan heb ik een fiets en kan ik zo naar een winkel fietsen om een Asterix te halen!

Ik wil niet naar de winkel waar ik werk, want anders is iedereen zo van “HALLO” “HOI” “MOET JE NIET VANDAAG WERKEN?” “HEYYY KAN JE EXTRA WERKEN???” “WANNEER MOET JE WEER WERKEN?” OF ze houden me awkward aan de praat en dan sta ik daar met mijn Asterix in de handen terwijl ik even niet meer weet hoe ik moet reageren. 

Dus laten we dat even ontwijken door naar een andere winkel te gaan!
Hoop dat het me lukt! 

@candentis 

Wat maakt het nou uit dat je ouders het weten? Mijn moeder leest ze ook! Ik weet dat moeder soms lastig is, maar ik denk echt niet dat ze het raar zou vinden als A&O zou lezen.

Liefs @NoahLovesYou 

Hey !  haha succes daarmee !  Ik wil 'm ook wel!  Lol toch.  Niks om je voor te schamen ofzo 😄

Liefs Tover xxx

Oeps.. spelfout! Er moest dat je moeder soms lastig is staan. 😉

Liefs @NoahLovesYou 

Reageer