Artblock

  • 17 June 2020
  • 7 reacties
  • 86 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Ik ben een meisje van 16 jaar oud en hou veel van tekenen en creative bezig zijn(vooral tekenen). Het probleem waar ik nu eens mee zit is dat ik er aan moet beginnneen(het lijkt een beetje op phineas and ferb intro liedje oof). Ik kan niks bedenken want ik zou moeten tekenen en omdat ik een “beginnende” ben durf ik ook niet zo heel veel aan. Mijn stijl is vooral cartoon bij mensen en bij paarden probeer ik zoveel mogelijk realistisch bezig te zijn. Ik wil ook wel iets anders proberen te tekenen of een andere artstijl te gebruiken.

Iemand tips? Ideeën? 

Gr. Aphrodite


7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey,

Misschien kun je op het internet zoeken naar ideeen? Dat is de makkelijkste manier. Als je een plaatje dan wel leuk vind maar niet helemaal zoals jij m wil kun je hem nog gedeeltelijk veranderen met tekenen.

Ik zou je aanraden om gewoon is te proberen een andere stijl te doen. Als het niks is stop je toch gewoon?

Groetjes mij

Bedankt, en ik ga niet stoppen met tekenen want ik vind het leuk om te doen maar soms heb je gewoon even een artblock

Reputatie 2
Badge +1

Fijn dat ik je zo geholpen heb:wink:

Heyy

Misschien kun je, aangezien je stijl cartoon is, een soort stripverhaal te maken? Ben je ook creatief met tekst? Dan kun je zeker een leuke strip in elkaar steken, en anders zoek je lekker iemand die verhaaltjes kan schrijven.

Je kunt idd ook eens iets anders proberen, en als je het niet goed genoeg vindt, kun je er meer mee bezig zijn en beter worden.

Groetjs

onnodige quote verwijderd 


Ik zou gewoon blijven oefenen. Je kan altijd even googlen wat je kan tekenen/ random fotos onderweg naar school maken bijvoorbeeld en in je eigen style maken.

Reputatie 5
Badge +3

Op Pinterest is genoeg te vinden

Reputatie 5
Badge +1

misschien zijn sketchbook tours ook wat. Op youtube kun je “sketchbook tours” intypen, en daar zijn allemaal videos van creatieve mensen die hun tekeningen laten zien en erover vertellen. je kan daar misschien inspiratie van halen

Reageer