anime vragen lijst

  • 18 February 2021
  • 6 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

hoi iedereen ik heb hier een anime vragen lijst als je het leuk vind om het te te beantwoorden.

 

1 wat zijn jouw 5 favoriete anime?

2 wat ik je favorieten anime karakter?

3 wat is je favoriete anime film?

4 favoriete anime muziek?

5 de leukste anime koppel?

6 anime die je nog wil zien?

7 kijk je sub of dub anime?

8 welke anime vond jij het meest avontuurlijk?

9 heb je ooit mensen kunnen over halenom anime te kijken of ben jij door iemand over ge haalt of ben je zelf begonnen met anime kijken.

10 ben jij een beginnende weeb of al een paar jaar aan het kijken?

 

hopelijk vind je dit lijst je leuk 

met veel groetjes van: Sakura Sato. 


6 reacties

Reputatie 4
Badge +5

1. Yugioh en Digimon savers en pripara en kiratto prichan en precure 

2. Masaru Daimon 

3. Ik heb geen favoriete anime film

4. Yugioh 

5. Masaru x thoma 

6. Symphogear 

7. Sub

8. Yugioh

9. Mijn opa en oom kijken anime en ik zelf ook

10. Ik kijk al 4 jaar anime

Reputatie 3
Badge +1

hoi iedereen ik heb hier een anime vragen lijst als je het leuk vind om het te te beantwoorden.

 

1 wat zijn jouw 5 favoriete anime? Madoka magica, school live, chuunibyou demo koi ga shitai, wonder egg priority, comic girls

2 wat ik je favorieten anime karakter? Kaoruko moeta en rikka takanashi

3 wat is je favoriete anime film? Die van demon slayer was wel leuk

4 favoriete anime muziek? Chuunibyou demo koi ga shitai opening

5 de leukste anime koppel? Uhh geen idee tbh

6 anime die je nog wil zien? Heel veel ik heb echt meer dan 80 op plan to watch

7 kijk je sub of dub anime? Sub

8 welke anime vond jij het meest avontuurlijk? Girl's last tour

9 heb je ooit mensen kunnen over halen om anime te kijken of ben jij door iemand over ge haalt of ben je zelf begonnen met anime kijken. Beide!!

10 ben jij een beginnende weeb of al een paar jaar aan het kijken? Meer dan 1 jaar en meer dan 40 anime gekeken

 

hopelijk vind je dit lijst je leuk 

met veel groetjes van: Sakura Sato. 

 

hoi iedereen ik heb hier een anime vragen lijst als je het leuk vind om het te te beantwoorden.

 

1 wat zijn jouw 5 favoriete anime? Tpn (the promised neverland), aot (attack on titan), danganronpa, darling in the fraxx, demon slayer (eigenlijk nog veel meer hahaha)

2 wat ik je favorieten anime karakter? Mikan tsumiki (danganronpa)

3 wat is je favoriete anime film? Hmm denk miss “your name”

4 favoriete anime muziek? Hmm idk deze vindt ik moeilijk ik luister van alles wel qua anime muziek

5 de leukste anime koppel? Pff moeilijk ik ship best veel maar ik denk dan 02 x Hiro

Idk waarom k vindt gwn mooie ship hahah

6 anime die je nog wil zien? Hmm geen idee ik heb al te veel gezien ik weet niet meer wat ik kan kijken

7 kijk je sub of dub anime? Beide hahah

8 welke anime vond jij het meest avontuurlijk? 

9 heb je ooit mensen kunnen over halen om anime te kijken of ben jij door iemand over ge haalt of ben je zelf begonnen met anime kijken. Ik ben zelf begonnen met kijken en verder heb ik een vriendin gevraagd of ze mha (my hero academia) ging proberen en ze vond het leuk ik heb haar beetje een weeb gemaakt lolz

10 ben jij een beginnende weeb of al een paar jaar aan het kijken? Ik kijk al 5 jaar ik ben 14 btw hahaha ik begon al vroeg maar ik keek toen anime zoals glitter force enzo lmaooo

Reputatie 7
Badge +9

1 wat zijn jouw 5 favoriete anime?
van hoog naar laag, Fate Series, FMAB, One PIece, Bleach, AOT

2 wat ik je favorieten anime karakter?
Muichirou Tokitou van demon slayer

3 wat is je favoriete anime film?
A Silent Voice

4 favoriete anime muziek?
FMAB opening 1

5 de leukste anime koppel?
Heb geen idee

6 anime die je nog wil zien?
JJBA en MHA

7 kijk je sub of dub anime?
SUb

8 welke anime vond jij het meest avontuurlijk?
ONe piece

9 heb je ooit mensen kunnen over halen om anime te kijken of ben jij door iemand over ge haalt of ben je zelf begonnen met anime kijken.
Ik ben zelf begonnen en ik heb 2 vrienden overgehaald om te kijken

10 ben jij een beginnende weeb of al een paar jaar aan het kijken?
Ik kijk al zo’n anderhalf jaar

Reputatie 7
Badge +11

1 wat zijn jouw 5 favoriete anime? One piece, mha, naruto, the last airbender en demon slayer

2 wat ik je favorieten anime karakter? Shoto Todoroki, nezuko en zuko en ofc eri

3 wat is je favoriete anime film? Words pop up as soda pop

4 favoriete anime muziek? Blue bird van Naruto

5 de leukste anime koppel? Bakudeku!

6 anime die je nog wil zien? Dr. Stone en fairy tales

7 kijk je sub of dub anime? Sub voor mij

8 welke anime vond jij het meest avontuurlijk? One piece! Humor en goede gevechten!

9 heb je ooit mensen kunnen over halenom anime te kijken of ben jij door iemand over ge haalt of ben je zelf begonnen met anime kijken. Ik ben zelf gaan kijken, en ik heb mijn vriendin overgehaald

10 ben jij een beginnende weeb of al een paar jaar aan het kijken? 2 Jaar nu denk ik

 

Leuke vragen!

Reputatie 6
Badge +1

Oeh jee! Tis al een tijdje dat ik anime heb gekeken!

1 Wat zijn jouw 5 favoriete anime? 
Dit is niet echt een ranglijst maar gewoon random anime die ik heb gekeken: Made in Abyss (heb het gekeken toen ik 14 was omdat ik er een game van heb gezien… NOOIT DOEN! WACHT TOT JE 18 BENT 😭😭😭 HET ZIET ER ONSCHULDIG UIT MAAR IS HET NIET), The Tale of Princess Kaguya, Dr. Stone, Beastars, Trigun: Stampede

2 wat ik je favorieten anime karakter? Ik zou zeggen Reg van Made in Abyss, hij is niet echt een stereotypische sidekick. Ik vind Riko (de hoofdpersoon) zooo vervelend. Letterlijk: Riko krijgt praise als zij een kleine steen vindt, en Reg krijgt niks als hij een dorp redt. Ik hou ook wel van Gohin van Beastars, Tsukasa van Dr. Stone en Senku van Dr. Stone.

3 wat is je favoriete anime film? The Tale of Princess Kaguya, wou Howl’s Moving Castle kijken maar heb gewoon geen tijd en motivatie. 

4 favoriete anime muziek? OKE HERE WE GO IK HEB MEERDERE MAAR AANRADERS: Zankyousanka (Demon Slayer)
Kizuna no Kiseki (Demon Slayer)
Spark Again (Fire Force) 
A Cruel Angel’s Thesis (Neon Genesis Evangelion) The Rumbling (Attack on Titan) 
Wild Side (Beastars) 

5 de leukste anime koppel? Weet ik niet. Ik doe niet echt aan ships/koppels in anime.

6 anime die je nog wil zien? Demon Slayer (ik ga het kijken als het compleet geanimeerd is, ook al duurt dat waarschijnlijk 3 of 4 jaar??)

7 kijk je sub of dub anime? Sub

8 welke anime vond jij het meest avontuurlijk? Made in Abyss

9 heb je ooit mensen kunnen over halenom anime te kijken of ben jij door iemand overgehaald of ben je zelf begonnen met anime kijken. Ik ben zelf begonnen, soort van overgehaald door Youtube mensen. Ik weet niet of dit meetelt en ik weet dat ik er veel over praat maar Lego Monkie Kid heeft ook een anime-achtige stijl ook al is het een cartoon… heb mijn oom overgehaald om het te gaan kijken, we hebben samen de seizoen 4 special gekeken. GE-WEL-DIG!

10 ben jij een beginnende weeb of al een paar jaar aan het kijken? 1 jaar aan het kijken geloof ik maar ben al wat gestopt. 

Reageer