Skip to main content

Animal Crossing New Horizons

  • 1 August 2024
  • 18 reacties
  • 182 Bekeken

Ik ben de laatste tijd echt helemaal verslaafd geraakt aan de game: Animal Crossing New Horizons op de Switch ik heb ook de uitbreiding Happy Home Paradise erbij wat echt een leuke toevoeging is aan de game🤩! Het is zo leuk om het museum op het eiland te vullen met alles wat op en rondom het eiland te vinden is. Het is zo'n blije game en ik vind het super grappig om mijn eigen eiland helemaal in te richten echt een geweldige game🥰! Zijn er meer mensen groot fan van deze game?

 

Ik ook! Ik probeer nu 23 huizen te maken in Happy Home paradise zodat ik poki kan omzetten in klingels! Heb ik ook wel nodig..

Groetjes mij @Anoniemxv 


Ja super leuk ik heb er nu 22 ondertussen ik probeer genoeg Poki op te sparen voor een luxewagen (meer dan 200000 poki🙈). Klingels heb ik geen problemen mee meestal verkoop ik daar (geïdentificeerde) fossielen, vissen, schelpen of insecten om aan meer te komen en heb ondertussen ook meerdere klingelbomen op mijn eiland staan met per boom 30.000 klingels🥰. Het blijft een heerlijke rustgevende game.

 


Ik moet nog even een plek maken voor mijn klingelbomen, ze staan nu overal en nergens 😅

Groetjes mij @Anoniemxv 


Nog 7 huizen. Lukt me wel in 1 keer neem ik aan. Wist je trouwens dat de school, restaurant, cafe etcetera meetellen als "huizen"?

Groetjes mij @Anoniemxv 


Ik kan nu poki omzetten :)

Groetjes mij @Anoniemxv 

 


Hoi @Linne01 

Ik heb die game niet. Niet omdat ik het niet zou willen hebben, maar ik zit momenteel nogal krap op zak. Ik ben al aan het sparen voor een andere game namelijk.

Veel succes met spelen!

Liefs @NoahLovesYou, een gamefan 🎮


Hoi @Linne01 

Ik heb die game niet. Niet omdat ik het niet zou willen hebben, maar ik zit momenteel nogal krap op zak. Ik ben al aan het sparen voor een andere game namelijk.

Veel succes met spelen!

Liefs @NoahLovesYou, een gamefan 🎮

Oeh die ziet er ook leuk uit @NoahLovesYou 

@Anoniemxv ja andersom kan ook helaas maar tot een maximum per dag maar tich wel makkelijk 🤩


@Linne01 

Ja hè!

Die Nintendo Direct was ook echt mind blowing! 🤯

Heb je de representatie van Metroid Prime 4 al gezien?

Ik ga die game so wie so kopen als de release date er is!

(Maar eerst Animal Crossing natuurlijk)

Liefs @NoahLovesYou 


Ziet er wel leuk uit @NoahLovesYou !

Maar ik ga nu weer ff focussen op mijn eigen eiland, die moet ook nog af 🙂 en daarna Harvey eiland ook nog😮💨

Groetjes mij @Anoniemxv 

 


Heyy @Linne01,

Jaa animal crossing is idd een super leuk spel! Als je eenmaal bent begonnen kan je niet meer stoppen want het is dan veel te leuken dan wil je nog zoveel doen op je eilandje haha😅 Ik heb zelf niet die extra uitbreidingspack misschien iets voor later, maar heb al wel het museum en de geupgrade winkel en ben nu ook al wel bezig om mijn eilandje leuk in te richten!😊

Liefs, ItsJustMe <3


Heyy @Linne01,

Los van dat het een super  leuk spel is is het ook behoorlijk verslavend idd zoals @ItsJustMe zegt. :)Ben inmiddels al behoorlijk ver, moeten hier en daar nog wel wat bruggen komen en wat aanpassingen qua inrichting. Maar ziet er best gezellig uit met alle mede eilandbewoners! 🤗🏕️ Heb niet de uitbreiding,  maar komt miss ooit nog..

Liefs van mij 


Ik moet nog maar een paar dingen doen eigenlijk. 

-Mijn eiland even goed inrichten

-nog een deel toegankelijk maken. Ik heb daar ook nog niets gedaan 

-nog een Mario gedeelte maken

-Mijn huis beter inrichten 

-alle evenementen uitspelen (pasen carnaval etc)

-bruggen en hellingen maken

-harvy eiland uitspelen 

Groetjes mij @Anoniemxv 


Vandaag weer een nieuwe voorziening gemaakt op het resort (van Happy Home Paradise) een ziekenhuis! Echt super leuk ik heb een kinder afdeling en een volwassen gedeelte gemaakt echt super leuk wat alle verschillende mogelijkheden zijn.  @ItsJustMe ik herken het heel erg toen ik de game net had zat ik elke dag als ik thuis kwam gelijk een paar uur te gamen ben nu ook al behoorlijk ver... Mijn eiland is 4 sterren ondertussen en bij HHP heb ik 24 huizen/voorzieningen ingericht. Het is een super blije game en ik vind het gewoon geweldig om alles te ontdekken rondom het eiland. Alle fossielen liggen ook al in het museum en die is compleet ik hoop binnenkort nog wat "nieuwe" insecten of vissen te vinden en ook die ruimtes van het museum verder op te vullen en kunst ben ik ook aardig mee op weg maar de laatste tijd wordt we veel vervalste kunst verkocht😅 Maar GEWELDIGE GAME!

Liefs Linne 😘


Museum moet ik ook nog doen. Ziekenhuis heb ik gister gedaan 

Groetjes mij @Anoniemxv 


Yes eindelijk genoeg Poki verdiend om de auto te kunnen bestellen! Deze wil ik graag in de ruimte onder in mijn huisje zetten dan heb ik een soort garage er staat al een andere auto maar ee in tweede erbij is natuurlijk leuker 🤩 super blij!

Liefs Linne 😘 


Hoii ik hou ook heel erg ervan om animal crossing te spelen. Maar helaas kan dat niet meer want hij geeft de hele tijd een foutmelding en hij zegt dat er beschadigde gegevens zijn gevonden. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Hieronder nog een foto van de foutmelding.

Groetjes anoniem


Hoii ik hou ook heel erg ervan om animal crossing te spelen. Maar helaas kan dat niet meer want hij geeft de hele tijd een foutmelding en hij zegt dat er beschadigde gegevens zijn gevonden. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Hieronder nog een foto van de foutmelding.

Groetjes anoniem

Heb je zo'n kaart die je in je switch moet stoppen? Dan is die beschadigd 

Groetjes mij @Anoniemxv 


Heb je zo'n kaart die je in je switch moet stoppen? Dan is die beschadigd 

@Anoniemxv

Dat hoeft niet. Hij kan ook vies zijn. 

Dus eerst ff schoonmaken lijkt me.

Liefs @NoahLovesYou 


Reageer