Skip to main content
Vraag

Animal crossing doet het niet


Hoii,

 

Ik heb hier al een reactie over geplaatst maar het leek mij handiger om een topic te maken. Ik heb dus een nintendo switch. En daar staat de game animal crossing op. Wat ik een super leuk spel vind maar al sinds een tijdje geeft hij de hele tijd foutmeldingen en zegt hij dat er beschadigde gegevens zijn gevonden. Weet iemand wat ik eraan kan doen? Ik heb hem al uitgeschakeld en opnieuw opgestart. Maar hij geeft ook de hele tijdeen software update aan. Hieronder de foutmelding.

 

Ik had al reactie gegeven maar doe het toch ook hier. Als die aangeeft dat je een software update moet doen moet je die doen. Anders kan je niet spelen

Groetjes mij @Anoniemxv 


Ja maar dan heb ik hem gedaan en dan zegt hij dat er een fout is opgetreden en download het opnieuw van het begin


Heyy,

Ik heb dit stukje info gevonden op internet over die foutcode dit is van Nintendo zelf dus misschien kan je daar naar kijken.

Foutcode: 2005-0003

Support | Nintendo Switch

 

Omschrijving:

Je kunt geen software downloaden op de Nintendo Switch en de foutcode 2005-0003 verschijnt.

 

Belangrijk:

Als je een microSD-kaart op het systeem gebruikt, zorg dan dat je de microSD-kaart niet uit het systeem haalt tot het downloaden is voltooid. Als je het systeem uitzet terwijl het downloaden aan de gang is, verwijder of verwissel de microSD-kaart dan niet tot je zeker weet dat het downloaden is voltooid.

 

Overige informatie:

Deze foutcode kan betekenen dat er een probleem is met de microSD-kaart die je gebruikt.

 

Procedure:

  1. Zorg ervoor dat je de nieuwste systeemupdate voor je systeem hebt uitgevoerd.
    • Als je systeem al is bijgewerkt, start het dan opnieuw op door de POWER-knop drie seconden lang ingedrukt te houden. Kies daarna OPNIEUW OPSTARTEN / UITZETTEN en dan OPNIEUW OPSTARTEN.
  2. Als het probleem zich nog steeds voordoet en je een microSD-kaart gebruikt, probeer dan het volgende:
    • Voer de microSD-kaart opnieuw in.

      Zet het systeem uit. Daarna kun je de microSD-kaart verwijderen en opnieuw invoeren.

    • Probeer een andere microSD-kaart te gebruiken.

      Als je het downloaden niet kunt voltooien vanwege de microSD-kaart die je gebruikt, dan kun je het probleem mogelijk oplossen door een andere microSD-kaart te gebruiken.

    • Formatteer de microSD-kaart.

      Als je geen andere microSD-kaart hebt, of als een tweede microSD-kaart wel werkte en je de eerste microSD-kaart wilt proberen te gebruiken, formatteer dan de gegevens op de kaart en probeer het opnieuw.

    • Verwijder de microSD-kaart en probeer de software in het systeemgeheugen te downloaden.

      Als je geen andere microSD-kaart hebt, verwijder dan de microSD-kaart en probeer de software te downloaden. Als je de software kunt downloaden naar het systeemgeheugen, speel dan de software vanuit het systeemgeheugen, of koop een andere microSD-kaart die je met de Nintendo Switch kunt gebruiken.

Groetjess, ItsJustMe <3


Is de micro sd kaart dat kaartje waar dat spel opstaat? Die je in de Nintendo moet stoppen?


@Anoniem123321 Ja klopt de microsd kaart is idd dat kaartje waar je spelletje op staat die je in de Nintendo moet stoppen!👍


Sorry ik vergiste me. Ik heb nu de micro sd kaart eruit gehaald en nu download hij zo doet hij het wel maar ik kan toch niet zonder micro sd kaart animal crossing spelen? Hij geeft namelijk weer die software update als ik hem erin stop


Zegmaar dit kaartje

 


Bedankt iedereen voor de tipshij doet het weer!!

 

Groetjes anoniem


Top!! Veel speel plezier nog!😊👍

Groetjess, ItsJustMe <3


@Anoniem123321 , fijn!

Groetj@Anoniemxv 


Reageer