Anders

  • 25 March 2019
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Eey iedereen,
Ik ben qua persoon heel erg alternatief: luistert andere muziek soort, draagt niet de standaard merk kleding, manier van doen is anders.
Ik heb 2 echt GOEDE vrienden, ik mag een paar kinderen uit mijn klas, maar iedereen op school vind mij een weirdo, ze doen altijd een beetje grappig tegen mij, beetje kloten, beetje plagen, beetje dit en beetje dat.
Ik zoek gewoon wat mensen waar ik mijn intresses mee kan delen (vooral muziek, funk, soul, jazz, latin)
Als je niet die intresses hebt is het ook goed natuurlijk, maar het helpt met praten over gemeenschappen heb ik gehoord.
Groetjes

2 reacties

Hey, Hulp Op Je Beeldscherm,

Ik vind het leuk dat je andere interesses hebt dan anderen. Dat maakt je juist unieker dan de rest.

Zoek je mensen die dezelfde interesses hebben? Volgens mij kan dat niet op het forum. Je kan er wel over praten als je dat wil.

Zelf luister ik naar een band die al vanaf de jaren '80 actief is. De kleding die ik draag, is gewoon de kleding de in m'n kast hangt. Geen idee waar het vandaan komt om eerlijk te zijn. Zelf heb ik trouwens ook niet veel close vrienden, maar ik ben wel gelukkig. Ik heb ook niet altijd behoefte om met mensen te praten en zou ook kunnen leven met één vriendinnetje op aarde.

Je ziet vaak dat mensen die anders zijn dan de rest een beetje worden geplaagd. Je zult dan ook sneller die illusie bij jezelf wekken, overigens. Anderen worden waarschijnlijk ook soms geplaagd, toch?

Groetjes,
Een Persoon Zonder Naam
Hoi

Mensen die interesses hebben die niet onder 'standaard' vallen, worden weleens anders behandeld. Dat vind ik jammer, want mensen die niet 'standaard' zijn, vind ik net interessant.

Je zou op het forum een topic of vragenlijst kunnen plaatsen over een bepaald muziekgenre, zodat je ideeën kan uitwisselen met andere forummers :)

Op fora of bijeenkomsten van een bepaald muziekgenre- of band kan je mensen met een soortgelijke interesse ontmoeten. Wie weet leg je op zo'n evenement wel wat fijne contacten.

Groetjes
Kenshin

Reageer