Hoi voor iedereen een lijstje als , dan…..wat is het eerste dat je doet?
-
Als ik van school naar huis ga dan……….
-
Als ik iemand heel aardig vind en ken diegene niet zo goed, dan…
-
Als ik veel huiswerk krijg dan…..
-
Als ik iets win in de loterij dan….
-
Als ik ‘s morgens opsta dan….
-
Als ik een leuk liedje hoor dan….
-
Als ik een mooie broek zie dan…
-
Als ik trek heb dan….
-
Als ik iets doms heb gedaan dan….
-
Als ik iemand iets zie jatten in de winkel dan…
-
Als ik fiets en het wordt nèt rood dan….
-
Als ik iemand zie huilen dan….
-
Als ik iemand zie die ik super knap vind dan…
-
Als ik de keycard van de auto thuis heb, er is niemand thuis en ook niemand op straat en je weet dat je niet wordt gepakt, dan…..
-
Als ik alleen thuis ben dan…
-
Als ik iets heel zieligs op tv of YT zie dan….
-
Als ik in de les de schuld krijg en straf voor iets dat degene naast mij heeft gedaan, dan…
-
Als ik 100 euro op straat vind dan….
-
Als ik een oude persoon zie die moeilijk de stoep op komt maar ik heb tegelijk ook haast want nèt dat ene ding ligt bijna uitverkocht in de winkel, dan…..
-
Als ik kan scoren bij sport maar mijn teamgenootje kan door dat ene punt de clubtopscorer worden als ik diegene de bal geef dan….
-
Als ik 1000 euro kan verdienen door de hele week in de winter in een shirtje en een korte broek naar school te komen dan…..
-
Als ik kan kiezen tussen later een gratis rijbewijs of later 5 jaar gratis boodschappen dan…
-
Als ik iemand heel dankbaar ben dan..
-
Als ik de komende 10 jaar moet kiezen tussen altijd in voetbalkleren lopen ( shirt broekje kniekousen) of altijd in overall dan……
-
Als ik kan kiezen tussen mij hele leven gratis 20 boeken per jaar of elke 5 jaar een nieuwe smartphone dan…
-
Als ik kon vliegen dan…..
-
Als ik moest kiezen tussen 10 minuten in de hoek staan of 2 uur vegen dan….
-
Als ik kon kiezen tussen een luxe boot of een luxe auto dan….
-
Als ik moest kiezen tussen de rest van mijn leven op een wadden eiland wonen of in een heel druk centrum van een grote stad dan….
-
Als ik kan kiezen tussen de nijmeegse vierdaagse of een kennedymars ( 80 km in 1 keer) dan…
-
Als ik een persoon uit de geschiedenis kon spreken dan…
-
Als ik strafwerk krijg en kan kiezen uit 100 keer de zelfde regel of 3 kantjes met een eigen verhaal dan …….
-
Als ik kan kiezen uit een ehbo opleiding of een vaarbewijs dan…..
-
Als ik kaartjes kan krijgen voor een concert dan kies ik …..
-
Als ik 100 miljoen heb en ik mag het uitgeven aan nooit meer honger of nooit meer plastic in de zee dan…
-
Als ik moet kiezen tussen de komende 10 jaar werkschoenen dragen of werklaarzen dan….
-
Als ik kan kiezen tussen wonen in de bergen of wonen aan het strand dan….
-
Als ik een pil kon slikken om een vak heel goed te kunnen koos ik voor …..
-
Als ik moest kiezen tussen wonen in de hete woestijn of in het super koude poolgebied dan…
-
Als ik iemand heel erg voor schut zie gaan en ik kan het van ‘m overnemen maar ga dan zelf heel erg voor schut dan….
-
Als ik een droomparty mag geven en mag kiezen tussen m’n favo artiest of m’n crush uitnodigen dan…
-
Als ik aan het lopen ben en de weg is ondergelopen , het is nog maar 300 meter naar school en je wordt tot je middel nat, of ik moet 3 km omlopen om droog te blijven dan……
-
Als ik heel zanderig en modderig ben geworden, mijn haar is ook helemaal vies en er is 1 warm kraantje vlakbij de grond of ik kan onder een koude douche stappen dan….
-
Als ik kon kiezen tussen een super bestseller boek schrijven of een super populair schilderij maken dan….
-
Als ik zelf nog iets kan kiezen om hier te noemen dan……
Bedankt vast voor het invullen en ik hoop dat je het leuk vond !
Grtz Julian X