Skip to main content
Vraag

3 vragen wanneer iemand boos op je was?

  • 19 May 2024
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Hoi, ik heb 3 x 3 vragen voor je; 

1. Wanneer was je vader/moeder/verzorger voor het laatst boos op je en waarom? 

2. Vond je dat terecht? 

3. Wat gebeurde er toen en wat deed jij? 

 

1. Wanneer was een docent voor het laatst boos op je en waarom? 

2. Vond je dat terecht? 

3. Wat gebeurde er toen en wat deed jij? 

 

1. Wanneer was een trainer of leider bij je sport of club  voor het laatst boos op je en waarom? 

2. Vond je dat terecht? 

3. Wat gebeurde er toen en wat deed jij? 

(Als er meer zijn, kopiëren en plak de vragen 😉

 

Dankjewel alvast! Sjardy xoxox 

 

 

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Sjardy   leuk een vragenlijstje van jou!!

1. Wanneer was je vader/moeder/verzorger voor het laatst boos op je en waarom? 

Mijn ouders een paar weken geleden toen ik eig goed moest slapen vanwege mijn ziek zijn en ik 's nachts op de foon zat. Niet slim want ze hadden veel rekening met mij gehouden.

2. Vond je dat terecht?  Ja dat was het wel.  ik kon even de verleiding niet weerstaan maar had beter moeten weten.

3. Wat gebeurde er toen en wat deed jij?  Ik kreeg straf. Week geen foon en laptop op de kamer en  elke dag om 21:00 naar boven. Nu nog streng maar dat is vanwege mijn leefschema.

 

1. Wanneer was een docent voor het laatst boos op je en waarom? 

Dat is echt al een flink tijdje geleden haha.  Volgens mij in een engels les toen ik maar bleef hangen in een lachbui 😊

2. Vond je dat terecht?   Ja hoor, ik kan het me wel indenken. Vind het zelf ook storend als anderen zo doen.

3. Wat gebeurde er toen en wat deed jij?  Op de gang staan en  thuis een straf verslagje maken.

 

1. Wanneer was een trainer of leider bij je sport of club  voor het laatst boos op je en waarom?

Bij de scouting nog nooit meegemaakt. Bij de karate wel, dat mijn sensei (lerares) boos was omdat ik er met de pet naar gooide bij een training.  half jaar geleden ofzo, kan ook langer zijn.

2. Vond je dat terecht?  ja je moet echt scherp zijn en opletten.

3. Wat gebeurde er toen en wat deed jij? 

Ik werd apart gezet en kreeg een straf training . Werd even door haar totaal afgebeuld haha. Als toetje even sparren en kansloos verslagen worden door haar .

ik heb er nog 1 😊

1. Wanneer was mijn vriendin voor het laatst boos op je en waarom? 

Toen ik pas geleden  het (door haar meegebrachte) huiswerk niet had gemaakt en een therapeutische oefening was vergeten.

2. Vond je dat terecht?  Ja ik stond aan het begin van mijn leefschema en ik nam het af en toe niet serieus genoeg. Nu wel hoor !

3. Wat gebeurde er toen en wat deed jij? 

Het huiswerk alsnog maken, en als penalty ramen afboenen en snippers rapen en gras knippen. Terwijl zij er bij zat aanwijzingen te geven  in de luie stoel met een frisje 😥😁

haha zo dat was het wel. Hopelijk komt er niks meer bij vanaf nu XD 😉

Groetjes liefs Tartan X

 

Reputatie 7
Badge +14

Hey @Sjardy  ik vul ook in! 

 1.Wanneer was je vader/moeder/verzorger voor het laatst boos op je en waarom? 

Denk een jaar geleden. Toen was ik aan het doordrammen over iets (kweenie meer wat) en gooide in een wilde beweging een lamp om. Mijn moeder was me zat en werd boos.

2. Vond je dat terecht? 

Ja  was wel terecht. Ik zat gewoon te zeuren. Puber-start denk ik ;p

3. Wat gebeurde er toen en wat deed jij? 

Kamer straf. Mijn moeder pakte mij bij de arm en bracht me naar mijn kamer en daar moest ik blijven die avond. Laptop nam ze mee en de smartphone ook. Ik deed eerst niks en ging toen zitten tekenen. En later excuses gemaakt bij mam. Toen was het weer goed xd 

 

 

1. Wanneer was een docent voor het laatst boos op je en waarom? 

Dat was mijn bekende verhaal in gr 8. Daarna nooit meer iets gehad. 

2. Vond je dat terecht? 

Ja volle 100%

3. Wat gebeurde er toen en wat deed jij? 

Zie mijn  eerste topic. Worden wie ik nu ben 😉

 

 

1. Wanneer was een trainer of leider bij je sport of club voor het laatst boos op je en waarom? 

Anderhalve maand geleden geloof ik. Ik lette niet op bij het voetbal en ik knalde tegen een tegenstander op. Ik wou een kous optrekken. Kreeg een tijdstraf van 5 minuten 

2. Vond je dat terecht? 

Ja was dom van mij

3. Wat gebeurde er toen en wat deed jij? 

Hij was boos en zei dat ik zulke dingen beter kon uitstellen, op moest letten. Ik gaf dat toe en bood excuses aan aan die tegenstander.En dus een straf van 5 min.

(Als er meer zijn, kopiëren en plak de vragen) 

Ik heb eig verder niks strafbaars meer gedaan. Haha wat keurig hé 😉. 

Leuk bedacht Sjardy ! 

Liefs Tover xxx

Reageer