( opnieuw want 1e keer is niet goed gegaan denk ik)
- ben je creatief?! Zo ja?! Wat is het mooiste werk wat je ooit hebt gemaakt?! Ik hoop het xd. Een houtsnijwerk. Uiltje met takjes
- Zit je op een sport, zoja ?! Op welke?! En vindt je het leuk?! Ja karate. Super vet. En scouting ook super vet ;)
- Heb je Tiktok/Insta/Snap, zo nee, zou je het willen?! Ja doe er niet zoveel mee
- ooit een vakantie liefde gehad ?! 🧡 ja
- heb je een geloof ( christelijk, protestant, moslims , ect. ?! Remonstrants vrijzinnig. Ik ben agnostisch( dit is een vraag die zeker NIET in gevuld ( hoeft te worden ) !
- heb je een favo. Vak?! Biologie
- aantal keer verkering gehad?! 2
- wat vindt je van de KT/ het forum?!
?! Super goed. - Wat vindt je mooier, primère kleiren/ pastel?! Pastel is mooi zacht
- hou je van sushi
?!
Nou en of xd - favo eten?! ( hoeft nie persee avond eten te zij…) rijsttafel
- heb je een vavoriet getal?! 7
- heb je een groot doel in je leven, zoja , welk?! Helpen de natuur gezond houden. Zeilreis om de wereld
- ooit gehoord van het woord “ zwarte gad”
- lees je tijdschriften, zoja, welke?! Quest en DDuck xd
- Hou je van het zwemmen in de zee?! Ja heel vet
- Heb je een favo boek?! De slavenring
- deink je (ijs)koffie. Ja lekker
- Ben je veganist/ vagatarish?! steeds vaker wel
- NOG 4 VRAGEN! is goed ;)
- Heb je meerdere beste(!) veiendinnen/ vrienden. 8 bff’s. Echt close
- ooit in het ziekehuis gelegen?! Ja als baby
- hoellang?! 3 wk
- waarom?! uit voorzorg maar was goed gelukkig
- Dit was hem… heel veel suc6 vandaag, Vond je hem leuk?! ja super. Heb ‘m nu zelfs 2 x ingevuld haha. Hopelijk lukt het nu.
Groetjes liefs Julian X
Hi, 25 vragen hier, veel suc6,
- ben je creatief?! Zo ja?! Wat is het mooiste werk wat je ooit hebt gemaakt?! Ik had van allemaal snoeppapier een soort tekening gemaakt :D
- Zit je op een sport, zoja ?! Op welke?! En vindt je het leuk?! Nope maar ik doe thuis veel qwa trainingen en ga mss op basketbal

- Heb je Tiktok/Insta/Snap, zo nee, zou je het willen?! ik heb snap insta zou ik willen zodat ik wat meer drama kan volgen en tiktok zou ik niet willen.
- ooit een vakantie liefde gehad ?! 🧡 niet dat ik me kan herinneren
- heb je een geloof ( christelijk, protestant, moslims , ect. ?! ) dit is een vraag die zeker NIET in gevuld ( hoeft te worden ) ! Ik ben protestant
- heb je een favo. Vak?! nee
- aantal keer verkering gehad?! ik hou geen fouten bij maar ik heb momenteel verkering
- wat vindt je van de KT/ het forum?!
?! chill en best gezellig - Wat vindt je mooier, primère kleiren/ pastel?! Ik hou van pastellen kleuren!
- hou je van sushi
?!
jaaa zoizo sushi for lifee - favo eten?! ( hoeft nie persee avond eten te zij…) ik vindt alles wat me moeder en zussen koken heel erg lekker
- heb je een vavoriet getal?! ja 69

- heb je een groot doel in je leven, zoja , welk?! Om een voorbeeld te zijn voor heel veel mensen een een groot rol te spelen in de toekomst en dat me naam een werkelijke betekenis heeft als ik dood ofz ben
- ooit gehoord van het woord “ zwarte gad” nope mr als je zwart gat bedoelt dan wel
- lees je tijdschriften, zoja, welke?! ik las tijdschriften ik las namelijk tina topper ofz iets
- Hou je van het zwemmen in de zee?! ligt aan t weer
- Heb je een favo boek?! JAAAA ik ben echt een mega boekworm ik hoe van alle boeken van het dagboek van een muts
- deink je (ijs)koffie stiekem drink k het af en toe wel ja
- Ben je veganist/ vagatarish?! nope i cant live without meat
- NOG 4 VRAGEN! okayy
- Heb je meerdere beste(!) veiendinnen/ vrienden yuppp
- ooit in het ziekehuis gelegen?! ja
- hoellang?! idk
- waarom?! zeg k liever niet
- Dit was hem… heel veel suc6 vandaag, Vond je hem leuk?! Super leuk en jij ook suc6 vd!
Mij_Niet_Gezien
Ik ga echt stuk
je zegt dat je een grote boeken worm bent en daarna dat je echt houd van dagboek van een muts. Maar eerlijk dat is gewoon een strip er zit daar zo weinig tekst in! Geen haat dat je het leest, maar laten we eerlijk zijn dat is geen boek en als je dat veel leest ben je geen boekenworm :/
Haii,
ben je creatief?! Zo ja?! Wat is het mooiste werk wat je ooit hebt gemaakt?! Niet echt🤭
Zit je op een sport, zoja ?! Op welke?! En vindt je het leuk?! Niet meer
Heb je Tiktok/Insta/Snap, zo nee, zou je het willen?!
ooit een vakantie liefde gehad ?! 🧡 Snapchat
heb je een geloof ( christelijk, protestant, moslims , ect. ?! ) dit is een vraag die zeker NIET in gevuld ( hoeft te worden ) ! Nee
heb je een favo. Vak?! Maatschappijleer
aantal keer verkering gehad?! 0
wat vindt je van de KT/ het forum?!
?! Een fijne plek
Wat vindt je mooier, primère kleiren/ pastel?!
hou je van sushi
?!
Pastel, nee niet echt
favo eten?! ( hoeft nie persee avond eten te zij…) pizza
heb je een vavoriet getal?! Nee
heb je een groot doel in je leven, zoja , welk?! Gelukkig zijn..
ooit gehoord van het woord “ zwarte gad” nee
lees je tijdschriften, zoja, welke?! Donald Duck soms 🤭
Hou je van het zwemmen in de zee?! nee
Heb je een favo boek?! Nee
deink je (ijs)koffie nee
Ben je veganist/ vagatarish?! Vegetarier
NOG 4 VRAGEN!
Heb je meerdere beste(!) veiendinnen/ vrienden 4
ooit in het ziekehuis gelegen?! Ja
hoellang?! Een paar uu na een operatie
waarom?!
Dit was hem… heel veel suc6 vandaag, Vond je hem leuk?! Ja hoor