Vraag

25 vragen over vanalles

  • 19 January 2023
  • 7 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15

Hi, 25 vragen hier, veel suc6, 

 

  1. ben je creatief?! Zo ja?! Wat is het mooiste werk wat je ooit hebt gemaakt?!
  2. Zit je op een sport, zoja ?! Op welke?! En vindt je het leuk?!
  3. Heb je Tiktok/Insta/Snap, zo nee, zou je het willen?!
  4. ooit een vakantie liefde gehad ?! 🧡
  5. heb je een geloof ( christelijk, protestant, moslims , ect. ?! ) dit is een vraag die zeker NIET in gevuld ( hoeft te worden ) ! 
  6. heb je een favo. Vak?!
  7. aantal keer verkering gehad?!
  8. wat vindt je van de KT/ het forum?! ❤️ ?!
  9. Wat vindt je mooier, primère kleiren/ pastel?!
  10. hou je van sushi 🍣?! 😛
  11. favo eten?! ( hoeft nie persee avond eten te zij…) 
  12. heb je een vavoriet getal?!
  13. heb je een groot doel in je leven, zoja , welk?! 
  14. ooit gehoord van het woord “ zwarte gad” 
  15. lees je tijdschriften, zoja, welke?!
  16. Hou je van het zwemmen in de zee?!
  17. Heb je een favo boek?!
  18. deink je (ijs)koffie
  19. Ben je veganist/ vagatarish?! 
  20. NOG 4 VRAGEN! 
  21. Heb je meerdere beste(!) veiendinnen/ vrienden 
  22. ooit in het ziekehuis gelegen?!
  23. hoellang?!
  24. waarom?! 
  25. Dit was hem… heel veel suc6 vandaag, Vond je hem leuk?! 

 

 

Mij_Niet_Gezien 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

 

( opnieuw want 1e keer is niet goed gegaan denk ik)

  1. ben je creatief?! Zo ja?! Wat is het mooiste werk wat je ooit hebt gemaakt?! Ik hoop het xd. Een houtsnijwerk. Uiltje met takjes
  2. Zit je op een sport, zoja ?! Op welke?! En vindt je het leuk?! Ja karate. Super vet. En scouting ook super vet ;)
  3. Heb je Tiktok/Insta/Snap, zo nee, zou je het willen?! Ja doe er niet zoveel mee
  4. ooit een vakantie liefde gehad ?! 🧡 ja 
  5. heb je een geloof ( christelijk, protestant, moslims , ect. ?!  Remonstrants vrijzinnig. Ik ben agnostisch( dit is een vraag die zeker NIET in gevuld ( hoeft te worden ) ! 
  6. heb je een favo. Vak?! Biologie
  7. aantal keer verkering gehad?! 2
  8. wat vindt je van de KT/ het forum?! ❤️ ?! Super goed.
  9. Wat vindt je mooier, primère kleiren/ pastel?! Pastel is mooi zacht
  10. hou je van sushi 🍣?! 😛Nou en of xd
  11. favo eten?! ( hoeft nie persee avond eten te zij…) rijsttafel
  12. heb je een vavoriet getal?!  7
  13. heb je een groot doel in je leven, zoja , welk?! Helpen de natuur gezond houden. Zeilreis om de wereld
  14. ooit gehoord van het woord “ zwarte gad” 
  15. lees je tijdschriften, zoja, welke?! Quest en DDuck xd
  16. Hou je van het zwemmen in de zee?! Ja heel vet
  17. Heb je een favo boek?! De slavenring
  18. deink je (ijs)koffie. Ja lekker
  19. Ben je veganist/ vagatarish?! steeds vaker wel
  20. NOG 4 VRAGEN! is goed ;)
  21. Heb je meerdere beste(!) veiendinnen/ vrienden. 8 bff’s. Echt close
  22. ooit in het ziekehuis gelegen?! Ja als baby
  23. hoellang?! 3 wk
  24. waarom?! uit voorzorg maar was goed gelukkig
  25. Dit was hem… heel veel suc6 vandaag, Vond je hem leuk?!  ja super. Heb ‘m nu zelfs 2 x ingevuld haha. Hopelijk lukt het nu.

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 4
Badge +1

Hi, 25 vragen hier, veel suc6, 

 

  1. ben je creatief?! Zo ja?! Wat is het mooiste werk wat je ooit hebt gemaakt?! Ik had van allemaal snoeppapier een soort tekening gemaakt :D
  2. Zit je op een sport, zoja ?! Op welke?! En vindt je het leuk?! Nope maar ik doe thuis veel qwa trainingen en ga mss op basketbal 😁
  3. Heb je Tiktok/Insta/Snap, zo nee, zou je het willen?! ik heb snap insta zou ik willen zodat ik wat meer drama kan volgen en tiktok zou ik niet willen.
  4. ooit een vakantie liefde gehad ?! 🧡  niet dat ik me kan herinneren
  5. heb je een geloof ( christelijk, protestant, moslims , ect. ?! ) dit is een vraag die zeker NIET in gevuld ( hoeft te worden ) ! Ik ben protestant
  6. heb je een favo. Vak?! nee
  7. aantal keer verkering gehad?! ik hou geen fouten bij maar ik heb momenteel verkering
  8. wat vindt je van de KT/ het forum?! ❤️ ?! chill en best gezellig
  9. Wat vindt je mooier, primère kleiren/ pastel?! Ik hou van pastellen kleuren!
  10. hou je van sushi 🍣?! 😛 jaaa zoizo sushi for lifee
  11. favo eten?! ( hoeft nie persee avond eten te zij…)  ik vindt alles wat me moeder en zussen koken heel erg lekker
  12. heb je een vavoriet getal?! ja 69 😏
  13. heb je een groot doel in je leven, zoja , welk?!  Om een voorbeeld te zijn voor heel veel mensen een een groot rol te spelen in de toekomst en dat me naam een werkelijke betekenis heeft als ik dood ofz ben
  14. ooit gehoord van het woord “ zwarte gad” nope mr als je zwart gat bedoelt dan wel
  15. lees je tijdschriften, zoja, welke?! ik las tijdschriften ik las namelijk tina topper ofz iets
  16. Hou je van het zwemmen in de zee?! ligt aan t weer
  17. Heb je een favo boek?! JAAAA ik ben echt een mega boekworm ik hoe van alle boeken van het dagboek van een muts
  18. deink je (ijs)koffie stiekem drink k het af en toe wel ja 
  19. Ben je veganist/ vagatarish?! nope i cant live without meat
  20. NOG 4 VRAGEN! okayy 
  21. Heb je meerdere beste(!) veiendinnen/ vrienden yuppp
  22. ooit in het ziekehuis gelegen?! ja
  23. hoellang?! idk
  24. waarom?! zeg k liever niet
  25. Dit was hem… heel veel suc6 vandaag, Vond je hem leuk?!  Super leuk en jij ook suc6 vd!

 

 

Mij_Niet_Gezien 

 

Reputatie 4
Badge +1

Hi, 25 vragen hier, veel suc6, 

 

  1. ben je creatief?! Zo ja?! Wat is het mooiste werk wat je ooit hebt gemaakt?! Ja zekers, heb ooit een abri gemaakt van een trollen bos, de docent vond hem zo  mooi dat hij nu al een jaar in de vitrine kast op school staat :)
  2. Zit je op een sport, zoja ?! Op welke?! En vindt je het leuk?! Ik zit nu 9 jaar op hockey en ik vind het geweldig
  3. Heb je Tiktok/Insta/Snap, zo nee, zou je het willen?! Heb ze alle 3
  4. ooit een vakantie liefde gehad ?! 🧡 Ja🤭
  5. heb je een geloof ( christelijk, protestant, moslims , ect. ?! ) Nee geloof niet
  6. heb je een favo. Vak?! Beeldend en muziek
  7. aantal keer verkering gehad?! 0 keer :(
  8. wat vindt je van de KT/ het forum?! ❤️ ?!  Kt vind ik matig maar het forum help mij echt
  9. Wat vindt je mooier, primère kleiren/ pastel?! Geen mening
  10. hou je van sushi 🍣?! 😛  ja maar ben vegetarisch dus zonder vis of vlees dan
  11. favo eten?! ( hoeft nie persee avond eten te zij…)  roti (vegetarisch), wentelteefjes en broodje mario ( een broodjes zaak in utrecht)
  12. heb je een vavoriet getal?!  13
  13. heb je een groot doel in je leven, zoja , welk?!  Overleven
  14. ooit gehoord van het woord “ zwarte gad” ja
  15. lees je tijdschriften, zoja, welke?!veel 
  16. Hou je van het zwemmen in de zee?! Nee heb thalassophobie
  17. Heb je een favo boek?! Niet echt maar vond bob de straatkat een mooi boek en vind John Boyne een hele goede schrijver
  18. deink je (ijs)koffie  nope, vind ik echt niet lekker
  19. Ben je veganist/ vagatarish?!  Ja vegetarisch 
  20. NOG 4 VRAGEN! 
  21. Heb je meerdere beste(!) veiendinnen/ vrienden. Ja, of dat denk ik?
  22. ooit in het ziekehuis gelegen?! Nope
  23. hoellang?! X
  24. waarom?! X
  25. Dit was hem… heel veel suc6 vandaag, Vond je hem leuk?! 

 

 

Mij_Niet_Gezien 

 

Reputatie 4
Badge +1

Hi, 25 vragen hier, veel suc6, 

 

  1. ben je creatief?! Zo ja?! Wat is het mooiste werk wat je ooit hebt gemaakt?! Ik had van allemaal snoeppapier een soort tekening gemaakt :D
  2. Zit je op een sport, zoja ?! Op welke?! En vindt je het leuk?! Nope maar ik doe thuis veel qwa trainingen en ga mss op basketbal 😁
  3. Heb je Tiktok/Insta/Snap, zo nee, zou je het willen?! ik heb snap insta zou ik willen zodat ik wat meer drama kan volgen en tiktok zou ik niet willen.
  4. ooit een vakantie liefde gehad ?! 🧡  niet dat ik me kan herinneren
  5. heb je een geloof ( christelijk, protestant, moslims , ect. ?! ) dit is een vraag die zeker NIET in gevuld ( hoeft te worden ) ! Ik ben protestant
  6. heb je een favo. Vak?! nee
  7. aantal keer verkering gehad?! ik hou geen fouten bij maar ik heb momenteel verkering
  8. wat vindt je van de KT/ het forum?! ❤️ ?! chill en best gezellig
  9. Wat vindt je mooier, primère kleiren/ pastel?! Ik hou van pastellen kleuren!
  10. hou je van sushi 🍣?! 😛 jaaa zoizo sushi for lifee
  11. favo eten?! ( hoeft nie persee avond eten te zij…)  ik vindt alles wat me moeder en zussen koken heel erg lekker
  12. heb je een vavoriet getal?! ja 69 😏
  13. heb je een groot doel in je leven, zoja , welk?!  Om een voorbeeld te zijn voor heel veel mensen een een groot rol te spelen in de toekomst en dat me naam een werkelijke betekenis heeft als ik dood ofz ben
  14. ooit gehoord van het woord “ zwarte gad” nope mr als je zwart gat bedoelt dan wel
  15. lees je tijdschriften, zoja, welke?! ik las tijdschriften ik las namelijk tina topper ofz iets
  16. Hou je van het zwemmen in de zee?! ligt aan t weer
  17. Heb je een favo boek?! JAAAA ik ben echt een mega boekworm ik hoe van alle boeken van het dagboek van een muts
  18. deink je (ijs)koffie stiekem drink k het af en toe wel ja 
  19. Ben je veganist/ vagatarish?! nope i cant live without meat
  20. NOG 4 VRAGEN! okayy 
  21. Heb je meerdere beste(!) veiendinnen/ vrienden yuppp
  22. ooit in het ziekehuis gelegen?! ja
  23. hoellang?! idk
  24. waarom?! zeg k liever niet
  25. Dit was hem… heel veel suc6 vandaag, Vond je hem leuk?!  Super leuk en jij ook suc6 vd!

 

 

Mij_Niet_Gezien 

 

Ik ga echt stuk 😭 je zegt dat je een grote boeken worm bent en daarna dat je echt houd van dagboek van een muts. Maar eerlijk dat is gewoon een strip er zit daar zo weinig tekst in! Geen haat dat je het leest, maar laten we eerlijk zijn dat is geen boek en als je dat veel leest ben je geen boekenworm :/

Reputatie 7
Badge +15

Hi, 25 vragen hier, veel suc6, 

 

  1. ben je creatief?! Zo ja?! Wat is het mooiste werk wat je ooit hebt gemaakt?!  Beetje… het mooiste werk is een portet van mn bff, maar het coolst e vindt ik een ontwerp van een tekening dat in de stad is geprojecteerd 
  2. Zit je op een sport, zoja ?! Op welke?! En vindt je het leuk?! Tennis& zwemmen, heel leuk ;) 
  3. Heb je Tiktok/Insta/Snap, zo nee, zou je het willen?!
  4. ooit een vakantie liefde gehad ?! 🧡 nopehaha  😂 
  5. heb je een geloof ( christelijk, protestant, moslims , ect. ?! ) dit is een vraag die zeker NIET in gevuld ( hoeft te worden ) ! 
  6. heb je een favo. Vak?! Natuurkunde wiskunde en frans 
  7. aantal keer verkering gehad?! 0 hahaha 
  8. wat vindt je van de KT/ het forum?! ❤️ ?! Top ! 
  9. Wat vindt je mooier, primère kleiren/ pastel?! Pastel 
  10. hou je van sushi 🍣?! 😛 mwahj , mn ouders houden van sushi…. Ik “leer “ het daarom ook eten… vroeger haate (!) ik sushi 
  11. favo eten?! ( hoeft nie persee avond eten te zij…)  salade!!!!
  12. heb je een vavoriet getal?! 58? Idk warm 
  13. heb je een groot doel in je leven, zoja , welk?!  De nobelprijs winnen ;( vood de wetenschap ) 
  14. ooit gehoord van het woord “ zwarte gad” haha ja 
  15. lees je tijdschriften, zoja, welke?! Quest, psygology, heel soms nog weleeens een donals duck of tina hihi 🤪 
  16. Hou je van het zwemmen in de zee?! Jaaaa! 
  17. Heb je een favo boek?! Ja! Briefgeheim (jan terlauw) Password ( mirjam mouse ) boy 7 ( ook mirjam mouse) vroeger las ik ook vaak lampje en brief voor de koning…. Ect.
  18. deink je (ijs)koffie nee 👎 ugh 😩 
  19. Ben je veganist/ vagatarish?!  Ik eet 1 keer in de 10 dagen vlees 
  20. NOG 4 VRAGEN!  Okki’! 
  21. Heb je meerdere beste(!) veiendinnen/ vrienden 1 vriend en. 1 vriendin 
  22. ooit in het ziekehuis gelegen?! ja
  23. hoellang?! Een paar keer, de ene keer langer dan de andere keer 
  24. waarom?!  Zeg ik leiver niet… maakt niet uit….
  25. Dit was hem… heel veel suc6 vandaag, Vond je hem leuk?! 

Haha ja was mn eige vragelijst xd

 

Mij_Niet_Gezien 

Greetzzz Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7

Hi, 25 vragen hier, veel suc6, 

 

  1. ben je creatief?! Zo ja?! Wat is het mooiste werk wat je ooit hebt gemaakt?!  een oog
  2. Zit je op een sport, zoja ?! Op welke?! En vindt je het leuk?!  jaa, paardrijden en ik vind het echt superleuk!
  3. Heb je Tiktok/Insta/Snap, zo nee, zou je het willen?! ja tiktok en snap
  4. ooit een vakantie liefde gehad ?! 🧡  nee
  5. heb je een geloof ( christelijk, protestant, moslims , ect. ?! ) dit is een vraag die zeker NIET in gevuld ( hoeft te worden ) !  idk denk het neit? ik geloof dat mijn dode oma een engel is nu maar ja
  6. heb je een favo. Vak?!  ik denk keuzevak
  7. aantal keer verkering gehad?!  2
  8. wat vindt je van de KT/ het forum?! ❤️ ?!  handig want je kan advies krijgen en geven
  9. Wat vindt je mooier, primère kleiren/ pastel?!  ligt eraan waarvoor maar denk pastel
  10. hou je van sushi 🍣?! 😛  nooit gehad
  11. favo eten?! ( hoeft nie persee avond eten te zij…)  witte chocolade oreo's of friet van het zwembad na het zwemmen
  12. heb je een vavoriet getal?! 4
  13. heb je een groot doel in je leven, zoja , welk?!  prijzen winnen met paardrijden (springen)
  14. ooit gehoord van het woord “ zwarte gad”  ja
  15. lees je tijdschriften, zoja, welke?! nu niet meer, vroeger heb ik 3 jaar een abbonement op tina gehad
  16. Hou je van het zwemmen in de zee?! jaa!!!
  17. Heb je een favo boek?!  ik vind heel veel boeken leuk
  18. deink je (ijs)koffie  nog niet gead maar ijskoffie mag ik vanaf dat ik dertien ben en dat heb ik ooit geproefd en dat vind ik wel lekker, maar nog geen kans gehad om het zelf te drinken
  19. Ben je veganist/ vagatarish?!  nope
  20. NOG 4 VRAGEN! 
  21. Heb je meerdere beste(!) veiendinnen/ vrienden  ja
  22. ooit in het ziekehuis gelegen?!  ja
  23. hoellang?! 3 nachten en 10 jaar later 1 nacht
  24. waarom?!  geboorte en val uit boom van vier meter
  25. Dit was hem… heel veel suc6 vandaag, Vond je hem leuk?!  ja!

 

 

Mij_Niet_Gezien 

 

Reputatie 2
Badge +1
  1. ben je crnopeeatief?! Zo ja?! Wat is het mooiste werk wat je ooit hebt gemaakt?! ja , een soort van yin yan smiley
  2. Zit je op een sport, zoja ?! Op welke?! En vindt je het leuk?! ja, volleybaal heel leuk
  3. Heb je Tiktok/Insta/Snap, zo nee, zou je het willen?!heb het
  4. ooit een vakantie liefde gehad ?! 🧡ja zeker maar durfde het niet te zeggen en daarna nooit contact gehad
  5. heb je een geloof ( christelijk, protestant, moslims , ect. ?! ) dit is een vraag die zeker NIET in gevuld ( hoeft te worden ) ! nope
  6. heb je een favo. Vak?!handvaardigheid
  7. aantal keer verkering gehad?!2
  8. wat vindt je van de KT/ het forum?! ❤️ ?!
  9. Wat vindt je mooier, primère kleiren/ pastel?!pastel sws
  10. hou je van sushi 🍣?! 😛jaaaaaaaaa
  11. favo eten?! ( hoeft nie persee avond eten te zij…) IJS
  12. heb je een vavoriet getal?!nee
  13. heb je een groot doel in je leven, zoja , welk?! nee
  14. ooit gehoord van het woord “ zwarte gad” nee
  15. lees je tijdschriften, zoja, welke?!soms donald duck ofz
  16. Hou je van het zwemmen in de zee?!ja mr is wel heel vies als het in je mond komt
  17. Heb je een favo boek?!nee
  18. deink je (ijs)koffiealleen ijskoffie or starbucks koffie
  19. Ben je veganist/ vagatarish?! nee
  20. NOG 4 VRAGEN! jammer vond het wel leuk
  21. Heb je meerdere beste(!) veiendinnen/ vrienden jaa
  22. ooit in het ziekehuis gelegen?!ja maar niet heftig ofz alleen voor een hegting
  23. hoellang?!1 dag
  24. waarom?! hechting
  25. Dit was hem… heel veel suc6 vandaag, Vond je hem leuk?! ja vond hem wel leuk

 

Reageer