Skip to main content

1 april grappen🤣

• April 1, 2026
  • 7 reacties
  • 95 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+15

Hoi hoi, ik ben even wat minder online geweest maar ben er weer met een topic! 🙂

Ik vroeg me af of je grappen gaat uithalen/ al hebt uitgehaald, of er juist een grap bij jou is uitgehaald...? Het is tenslotte 1 april! 😅

Ik wil ook best gedetailleerde grappige verhaaltjes horen (eig lezen) want ik wil best wat te lachen aangezien ik in een dipje zit🥲

Liefs ♥︎

7 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 1, 2026

Hey lieve ​@Yusa  op onze school hebben ze een leuke grap uitgehaald maar die stond ook op nieuws sites dus kan ik ivm locatie en anoniem niet delen. Maar hier is een leuk overzichtje:

https://www.europesays.com/nl/174656/

😘Tover 

Forum|alt.badge.img+1

Wij hadden een onverwachte speciale toets met hele gekken vragen zoals hoe heet de vader van je moeder van je opa of schrijf je naam met je verkeerde hand of loop een rondje om je tafel ook stond er bij vraag drie lees alle regels goed maar daar was ik te lui voor dus had het niet gedaan maar toen ik klaar was met de speciale toets zag ik onderaan staan dat het een 1 april grap was🥲 

Niet heel bijzonder maar ja dat was de enige…..

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • April 2, 2026

Hey Tover, cool dus je school stond in het nieuws🤩

@Ik ben annoniem nou dat is wel leuk in plaats van saaie les toch?😉 

Ik heb zelf een grap uitgehaald met mn vader maar ben snoeihard teruggepakt 🤭 Ik had dus druif in paasei papiertje gewikkeld en hij had het niet door en de reactie was echt goud: "Huh wat is dit nou weer?!" 🤣 

Maar goed, we aten soep... en mijn vader vroeg: "Wil je  ​alles in de soep en dus niet gezeefd?" Ik zeg ja, want ik lust gewoon groente in de soep. Toch geen moment bij stilgestaan wat er toen ging gebeuren... Ik stopte dus mn lepel in mn soep en roerde even door, en het leek te overstromen aan groente 🤔 Dus ik viste er een "spin" gemaakt van groente uit😅⬇️ 

Liefs ♥︎

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 2, 2026

Haha wat leuk en lief ​@Yusa ! En ik vind die toets ook wel een goeie ​@Ik ben annoniem ! 😄😄

😘Tover 

Quokka
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 13, 2026

Hoi hoi,

Beetje laat, sorry, maar op mijn school was er gezegd dat er iemand onwel was geworden. Kwam ook helemaal ambulance en zo. En er is ons dus niet verteld of het een 1 april grap was of niet...

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • April 14, 2026

@Quokka klinkt wel serieus, denk niet dat ze daar een grap over zouden maken want ik zie ook niet in hoe het "grappig" zou kunnen zijn dat iemand ziek is. Dus denk dat het geen 1 april grap was... 😬

Liefs ❤️

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

Hoi hoi, ik ben even wat minder online geweest maar ben er weer met een topic! 🙂

Ik vroeg me af of je grappen gaat uithalen/ al hebt uitgehaald, of er juist een grap bij jou is uitgehaald...? Het is tenslotte 1 april! 😅

Ik wil ook best gedetailleerde grappige verhaaltjes horen (eig lezen) want ik wil best wat te lachen aangezien ik in een dipje zit🥲

Liefs ♥︎

hoi 
dit jaar heb ik niet echt grappige grappen uitgehaald, vooral omdat mijn vader dan jarig is
volgend jaar ga ik wel een paar uithalen hoor😂
en dan post ik ze wel hier