Vraag

zwitsal op eikel

  • 10 February 2020
  • 5 reacties
  • 1379 Bekeken

Badge

Dus ik trok net af met Zwitsal baby olie en ik ben band dat het mijn eikel gaat irriteren is dat zo?

 


5 reacties

Badge

Dus ik trok net af met Zwitsal baby olie en ik ben band dat het mijn eikel gaat irriteren is dat zo?

 

ik wil je niet uitlachen maar hoe kwam je bij het idee?

oh, en als het echt gaat irriteren moet je toch overwegen om naar de dokter te gaan

succes

Hi Munter hufter,

 

met Zwitsal olie smeren ze hele babies in, dus het zou me verbazen dat het irriteert, maar jij kunt natuurlijk net die ene zijn die er niet tegen kan.

Misschien heb je gewoon te hard aan je piemel getrokken of er te hard over gewreven.

Prikt het of is het alleen rood of wat?

Je kunt altijd je piemel met lauw water goed afspoelen. Ik weet niet of dat echt helpt, maar kwaad kan het volgens mij ook niet.

Succes. Ik lees wel hoe het afloopt of niet natuurlijk.

 

Groetjes,

M&M’s

Het is voor babies die een zeer gevoelig huidje hebben dus denk niet dat het gaat irriteren tenzij de babyolie warm wordt maar dan nog niet irriterend maar wel onprettig en weet glijmiddel is massage olie enkel voegen ze er een smaakje bij voor het meisje dus het zou me verwonderen en modellen gebruiken hopen babyolie om extra accent op hun lichaam te leggen 

Badge

Dus ik trok net af met Zwitsal baby olie en ik ben band dat het mijn eikel gaat irriteren is dat zo?

 

ik wil je niet uitlachen maar hoe kwam je bij het idee?

oh, en als het echt gaat irriteren moet je toch overwegen om naar de dokter te gaan

succes

Bedankt voor de hulp hij prikt nu toch niet maar ik vond het gwn lekker om der olie op te gooie

Reputatie 1
Badge +1

Kan zijn omdat er geur in zit

 

Reageer